نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 14:15

واگذاری زمین در قبال تحویل «شهرک منظریه» به شهرداری شهرکرد

شهرکرد_مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از واگذاری زمین در قبال تحویل «شهرک منظریه» به شهرداری شهرکرد خبر داد.

حسینعلی مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سفر هیأت دولت به چهارمحال و بختیاری و با حکم وزیر کشور در خصوص واگذاری منظریه به شهرداری شهرکرد مقرر شد، وزارت راه و شهرسازی ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت کند.

وی افزود: بعد از این مصوبه عملیات باقی‌مانده در منظریه از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری برآورد شد و طبق توافق با شهرداری شهرکرد تصمیم بر آن شد که زمین به شهرداری شهرکرد تحویل داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در همین راستا تفاهم‌نامه منعقد و مجوزهای لازم اخذ شد، اواخر سال گذشته زمین معادل ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری شهرکرد معرفی شد، این زمین‌ها عمدتاً با رویکرد تجاری هستند.

مقصودی عنوان کرد: برای کارشناسی زمین‌های مورد نظر قرار شد دو کارشناس از سوی شهرداری شهرکرد و یک کارشناس از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی شوند و در جلسه‌ای که تشکیل شد شهرداری به رقم کارشناسی اعتراض کرد.

وی خاطرنشان کرد: درصدد حل مشکلات در جهت رفع اعتراض شهرداری شهرکرد هستیم و در صورت رضایت شهرداری و موافقت با رقم کارشناسی آماده واگذاری زمین‌ها به هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1290377

مهمترین اخبار ایران و جهان: