نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 16:47

واکنش سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری این تیم برای انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در حاشیه رکوردگیری از ملی‌پوشان که بعدازظهر امروز در آکادمی ملی المپیک انجام شد، اظهار داشت: این دومین رکوردگیری برای بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی بود. با توجه به زمان کوتاه تا مسابقات، این یک ارزیابی نفرات اردویی است تا ان‌شاءالله بتوانیم از دل همین تیم 20 نفره، 10، 12 نفر را برای مسابقات پیش رو انتخاب کنیم. با توجه به اینکه فرصت نسبتاً قابل قبولی تا مسابقات مانده است و همچنین با توجه به محدودیتی که در رد کردن اسامی به فدراسیون جهانی داشتیم، در این مدت 60، 70 درصد تیم مشخص است. ان‌شاءالله تا زمان باقیمانده به لیست نهایی برسیم. در این مدت اگر رکوردها پایین بوده و شرایط خوبی وجود نداشته باشد و این رکوردها از نظر کادر فنی قابل قبول نباشد، آن وزنه‌بردار قطعاً خط می‌خورد.



وی درباره غیب کیانوش رستمی در این رکوردگیری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ما باید اسامی را رد کنیم و اینکه 60 روز تا رقابت‌های جهانی مانده است، هرکسی که در این رکوردگیری‌ها خوب عمل نکند و شرایط خوبی نداشته باشد، در قالب تیم ما نخواهد بود. مگر اینکه شرایط خیلی خاصی داشته باشد یا خیلی نزدیک از روند کاری او با خبر باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1311477

مهمترین اخبار ایران و جهان: