نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 19:20

رسانه ها باید نقشه شوم دشمنان را برای مردم آشکار کنند

فردیس- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رسانه‌ها باید دست دشمن را رو کنند، گفت: منافقین ایام دفاع مقدس علیه ملت ایران اسلامی جنگیدند و داعیه دلسوزی برای ملت ما را داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر دوشنبه در آئین بهره برداری ساختمان شهدا بسیج سپاه ناحیه امام رضا (ع)، با اشاره به اینکه بسیج نهادی مردمی و انقلابی است که هرگز خدمت به مردم را چه در دوران دفاع مقدس و چه دوران بعد از آن رها نکرده است، ابراز داشت: مجاهدت مردم در مبارزه با فتنه گران تمام معادلات دشمن را در جریان اغتشاش‌های سال گذشته به هم ریخت.

وی با بیان اینکه فتنه اغتشاش‌های سال گذشته چهره کریه و اهداف پشت پرده اپوزسیون نظام را عیان کرد، افزود: پایمردی مردم در مبارزه با اغتشاشات در تاریخ ثبت خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اپوزیسیون نظام به دنبال اهداف غیر اخلاقی، چون برهنگی، همجنس گرایی و ضد ارزش‌های کثیف و قبیحی در جامعه اخلاق مدار ما بودند، افزود: به فضل الهی و بصیرت و ولایت مداری مردم؛ دشمن بار دیگر در اغتشاشات سال گذشته روسیاه شد و اهمیت این مسأله کمتر از پیروزی در دفاع مقدس نیست.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید دست دشمن را رو کنند، خاطرنشان کرد: منافقین در حالی در ایام دفاع مقدس علیه ملت ایران اسلامی جنگیدند و داعیه دلسوزی برای ملت ما را داشتند که به فضل الهی امروز آن‌ها در حال زوال هستند.

همچنین در حاشیه این مراسم کلنگ احداث حسینیه و مقر گردان امام علی (ع) توسط سردار سلیمانی بر زمین خورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311633

مهمترین اخبار ایران و جهان: