نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 23:29

سکاندار جدید هیأت ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی منصوب شد

تبریز - با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات ورزش های همگانی آذربایجان شرقی، سهرابی به عنوان سکاندار جدید این هیأت منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه ترغیب مردم به ورزش وظیفه اصلی هیأت ورزش‌های همگانی می‌باشد، افزود: خوشبختانه برنامه ریزی ها و اقدامات قابل قبولی در این هیئت انجام گرفته است و امیدواریم با همکاری‌های تیمی هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی بتواند به اهداف خود دست یابد.

سرپرست فدراسیون هیأت ورزش‌های همگانی در این جلسه با تمجید از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی استان عنوان داشت: مسئولیت سنگینی بر روی دوش رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان خواهد بود که با همکاری متقابل این هیئت و شهرداری تبریز قطعاً می‌توانند اهداف خود را پیش ببرند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با درخواست از مشارکت شهرستان‌ها در برنامه‌های همگانی اذعان کرد: هیئت ورزشی شهرستان‌ها بایستی بیش از این در برنامه‌ها فعالیت داشته باشند و از ظرفیت‌های خود بیشتر بهره مند شوند.

ستوده نژاد اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی بعد از ایام کرونا کار سختی پیش رو دارد و بایستی مردم را به حضور در میادین ورزشی ترغیب کنند.

مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های همگانی استان آذربایجان شرقی امروز دوشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۲ در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شده و میر معصوم سهرابی با کسب ۲۲ رأی مأخوذه از ۲۲ رأی حاضر در این مجمع توانست به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان انتخاب شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311877

مهمترین اخبار ایران و جهان: