نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1401 - 12:55

تلاش برای پاسخگویی به سوالات یارانه‌ای مردم در اداره کل تعاون مازندران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در بازدید از روند پاسخگویی به مراجعان یارانه گفت: معیشت‬⁩ و ⁧‫آرامش‬⁩ مردم دغدغه اصلی دولت است و پاسخگویی به مردم در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به بهترین نحو صورت می گیرد. به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی باقری پیش از ظهر امروز در بازدید از روند پاسخگویی به مراجعان طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در ساختمان شهید خالپور این اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: اهتمام ویژه‌ای در اداره کل برای پاسخ به سوالات یارانه‌ای خانوارها وجود دارد و در همین راستا اطلاع‌رسانی گسترده‌ای با کمک رسانه‌ها صورت گرفته است. وی گفت: مردم استان می توانند نسبت به دریافت پاسخ برخی از سوالات پر تکرار به سایت این اداره کل به آدرس mazandaran.mcls.gov.ir مراجعه کنند. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر رسیدگی به همه اعتراض‌ها درباره  یارانه‌ها خاطرنشان کرد: ثبت اعتراض خانوارهای حدف شده از طریق سامانه حمایت به آدرس  hemayat.mcls.gov.ir و همچنین تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ برای اطلاع از دهک خانوارها و همچنین ثبت اعتراض به دهک‌بندی خانوار در حال حاضر فعال است. باقری تصریح کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده مراجعه به اداره کل نسبت به روزهای اول شروع این طرح کمتر شده است. انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج
منبع: فارس
شناسه خبر: 321933

مهمترین اخبار ایران و جهان: