در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان بیش از ۱۴۰ مؤسسه قرآنی شرکت داشتند که شاخصترین آنها دبیرخانه خدمت آستان قدس رضوی اصفهان بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت امسال از ۱۰ تا ۱۵ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی اصفهان با استقبال شهروندان علاقهمند به حوزه قرآن برگزار شد.
هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان باهمکاری مؤسسات قرآنی، خیریهها و همه فعالان حوزه قرآنی برپاشد که به صورت جداگانه غرفههایی در اختیار هریک از آنان قرار گرفت تا محصولات و خدمات خود به بازدیدکنندگان نمایشگاه را با کیفیت بهتری ارائه دهند.
در این نمایشگاه بیش از ۱۴۰ مؤسسه قرآنی شرکت داشتند که شاخصترین آنها دبیرخانه خدمت آستان قدس رضوی اصفهان بود؛ هریک از کانونهای تخصصی خدمت رضوی در غرفههای جداگانه با هدف ارائه خدمات مؤثر به مردم در زمینه قسمت تخصصی خود فعالیت میکردند.
مخاطب اصلی نمایشگاه جوانان و نوجوانان هستند
مخاطب اصلی نمایشگاه جوانان و نوجوانان هستندعلیرضا مرتضوی مدیرعامل نمایشگاههای بینالمللی اصفهان در گفتوگو با خبرنگار فارس درباره برگزاری هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان گفت: مخاطب اصلی ما در نمایشگاه جوانان و نوجوانان بودند؛ فضاهایی همچون نمایشگاه قرآن تزریق معنویت به جامعه را چندین برابر میکند و با تمسک جوانان و نوجوانان ما به قرآن مجید و درس گرفتن از آن میتوان شاهد اتفاقات خوب در ادامه سال بود که برای همه امیدبخش است.
وی ادامه داد: بعد از دو سال منع شدن مردم از حضور در فضاهای مقدس به علت شیوع ویروس کرونا امسال فرصتی پیش آمد تا بتوانیم این نمایشگاه را برگزار کنیم و امیدواریم که شاهد برکت تمسک به قرآن برای مردم شهر باشیم.
استقبال بازدیدکنندگان از خدمات نمایشگاه
استقبال بازدیدکنندگان از خدمات نمایشگاهنمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با نظم مشخص و برنامهریزی منسجمی در مکان مناسب برگزار شد؛ مکان نمایشگاه از نظر امکانات از کیفیت عالی برخوردار بود که این فضای مناسب باعث شد که غرفهداران در این نمایشگاه بتوانند خدمات خود را به صورت بهتری ارائه کنند.
غرفههای برپا شده در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان برنامههای متنوع و خوبی را اجرا میکردند و اکثر غرفهداران تلاش میکردند نظر کودکان و نوجوانان را به فعالیتهای خود جلب کنند؛ تنوع محصولات و خدمات قابل قبول و مورد پسند خیلی از بازدیدکنندگان بود.
عدم همکاری و شرکت گروههای مطرح اصفهان برای ارائه محصولات
عدم همکاری و شرکت گروههای مطرح اصفهان برای ارائه محصولاتعدم همکاری و شرکت گروههای مطرح اصفهان برای ارائه محصولاتاز معایب این نمایشگاه میتوان به مسیر طولانی تا رسیدن به محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی اشاره کرد که به علت برگزاری آن از ساعت۱۶ تا ۲۳ بازدید از نمایشگاه برای شهروندانی که دسترسی به وسایل حمل و نقل نداشتند سخت میشد و این مورد طبیعتاً از آمار بازدیدکنندگان میکاهد.
محصولات قرآنی، عفاف و حجاب، کتاب و ... در نمایشگاه عرضه میشد، اما گروههای شاخص و معروف اصفهان در نمایشگاه برای برپایی غرفه شرکت نکرده بودند که باعث شد محصولات و کیفیت آنها خیلی مورد قبول بازدیدکنندگان نباشد.
انتهای پیام/۶۳۱۲۸/ح/
شناسه خبر: 294933