نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 12:11

جاده دسترسی شوش به مرز چذابه چهاربانده می‌شود/همسان‌سازی حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه از اول اسفند

نماینده شوش و کرخه گفت: با تامین بودجه پروژه تعریض و چهار بانده سازی جاده عبدالخان به بستان، این پروژه از سال آینده اجرایی می‌شود تا ایمنی جاده دسترسی از شوش به پایانه مرزی چذابه افزایش پیدا کند.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش، اظهار کرد: با تامین بودجه پروژه تعریض و چهار بانده سازی جاده عبدالخان به بستان، این پروژه از سال آینده اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جاده مسیر تردد هرساله زائران اربعین حسینی است، عنوان کرد: ایمن سازی این جاده به عنوان طریق الحسین (ع) و همچنین جاده دسترسی به مرز چذابه و میادین نفتی آزادگان، از اهمیت بالایی برخوردار است و سالهاست از مطالبات اصلی مردم منطقه و تجار به شمار می‌رود.

نماینده مردم شوش و کرخه گفت: پس از مکاتبات و پیگیری‌ها، مجوز ماده (۲۳) برای باند دوم جاده عبدالخان به بستان مسیر طریق الحسین (ع) اخذ شد و در نهایت این پروژه مهم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ قرار گرفت.

کعب عمیر افزود: شروع اجرای پروژه چهار بانده شدن جاده عبدالخان به بستان در سال ۱۴۰۲ و پایان آن سال ۱۴۰۶ مشخص شده است.

نماینده شوش و کرخه همچنین از همسان سازی حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه با سایر شرکت‌های هفت طرح نیشکر خبر داد.
 
وی بیان کرد: در رایزنی با مدیرعامل هلدینگ توسعه نیشکر مقرر شد، همسان سازی حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه از اول اسفند اجرایی وپرداخت مابه التفاوت آن با حقوق فروردین ماه  انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1073933

مهمترین اخبار ایران و جهان: