نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 00:18

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز معرفی شد

سقز- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از هنرمندان رشته های مختلف این شهرستان، معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شنبه شب با حضور جعفر توان فرماندار ویژه سقز و محمود رستم پور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان این شهرستان، حمید رضا خوشبخت به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز معرفی و از سال‌ها تلاش هیوا حاجی محمدی در دوران ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز تجلیل و قدردانی شد.

فرماندار سقز در این مراسم اظهار کرد: حوزه فرهنگ و هنر بسیار گسترده بوده و شهرستان سقز با سابقه تمدنی و فرهنگی و چهره‌های هنری و فرهنگی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

جعفر توان بر حمایت کامل و بیش از گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این اداره در سقز، تأکید کرد و گفت: در سطح شهرستان نیز همواره نگاه ویژه ای به این عرصه داشته ایم و این روند تداوم خواهد داشت.

وی همچنین خواستار استفاده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره مربوطه در سقز از تمام ظرفیت‌های شهرستان از جمله دستگاه‌های اجرایی، نهادها، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر شد.

محمود رستم پور، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان هم با بیان اینکه ۱۵ میلیارد ریال برای تجهیز پلاتو، اعتبار جذب خواهد شد، اظهار امیدواری کرد که این طرح بهار سال ۱۴۰۲، به بهره برداری برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072977

مهمترین اخبار ایران و جهان: