نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 09:01

مسابقات کشتی گرامیداشت ۸ هزار شهید استان همدان برگزار شد

همدان- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: مسابقات کشتی رده‌سنی نونهالان به مناسبت گرامیداشت ۸ هزار شهید استان همدان برگزار شد.

هادی بلاغی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی در همدان اظهار داشت: در راستای اهداف شهرداری‌ها در گسترش ورزش در بین شهروندان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با همکاری هیئت کشتی استان مسابقات قهرمانی کشتی همدان در رده‌سنی نونهالان را برگزار کردیم.

وی افزود: این مسابقات با عنوان گرامیداشت ۸ هزار شهید استان همدان و یادبود شهید شاخص ورزش کشور در سال ۱۴۰۱ سردار شهید علیرضا شمسی‌پور برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به استقبال کم‌نظیر از این مسابقات گفت: بیش از ۲۵۰ کشتی‌گیر در قالب ۱۹ تیم در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بلاغی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات نیز تیم شاهد به مربیگری حسین بختیاری مقام نخست، تیم خانه کشتی الف* به مربیگری محمد سلطانی به مقام دوم و تیم خانه کشتی ب * با مربیگری عباس بیگلربیگی در جایگاه سوم ایستادند.

مسابقات کشتی گرامیداشت ۸ هزار شهید استان همدان برگزار شد

وی با اشاره به حمایت شهرداری همدان از ورزش بیان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان توجه ویژه‌ای به سلامت و نشاط شهروندان همدانی دارد و در تلاش هستیم با همکاری هیئت‌های مختلف ورزشی مسابقات متعددی را در طول سال برگزار کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در ورزش شهروندی شهرداری همدان با برنامه‌ریزی دقیق و ساختارمند در سال ۱۴۰۲ مسابقات متعددی را برگزار خواهیم کرد.

بلاغی با بیان اینکه امروز شهرداری همدان در بحث ورزشی سرآمد است، گفت: وجود زیرساخت‌های مناسب ورزشی همچون چمن مصنوعی، سالن‌های ورزشی، استخر و تعداد بالای ورزشکاران باعث شده تا پا به پای دستگاه ورزش به سلامتی شهروندان همدانی کمک کنیم.

وی افزود: در رشته فوتبال شهرداری همدان نه تنها در همدان بلکه در غرب کشور با وجود تیم بزرگسالان در لیگ یک کشور، تیم جوانان در لیگ یک کشور و تیم‌های نونهالان، نوجوانان و امید سرآمد بوده و بزرگترین آکادمی فوتبال را داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1070977

مهمترین اخبار ایران و جهان: