نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 16:53

عفو فراگیر و عمومی رهبری توطئه های دشمنان را خنثی کرد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عفو فراگیر و عمومی رهبری توطئه های دشمنان را خنثی کرد و بار دیگر پرچم کرامت و رحمت و عدالت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی برافراشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر سه شنبه در همایش جهاد تبیین طلاب و روحانیون استان در اراک اظهار داشت: به برکت هدایت‌های هوشمندانه و عالمانه مقام معظم رهبری بار دیگر کرامت و رأفت اسلامی شامل حال فریب خوردگان شد و عفو فراگیر و عمومی رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و بار دیگر پرچم کرامت و رحمت و عدالت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی برافراشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ملت ایران قدر شناس، زمان شناس و فرصت شناس هستند و در طول ۴۴ سال گذشته همواره از دل تهدیدات فرصت‌های بزرگ خلق کردند و این ملت از تحریم‌های ناجوان مردانه فرصت‌های بزرگ خودکفایی و استقلال به دست آوردند.

دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی تفسیر آیات قرآن کریم است، گفت: امروز قدرت انقلاب یک قدرت بین المللی است و انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین المللی ارزش‌های اسلامی را احیا کرده و صحنه‌های اقتدار به ماندگار گذاشته است و امروز دشمنان از این اقتدار ناراحت و عصبانی هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همچون کوه در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان محکم ایستاده است، افزود: ملت با بصیرت ایران همواره با حضور خود در صحنه سیلی محکمی به دشمنان زده و امروز ملت ایران آماده برگزاری جشن بزرگ پیروزی ۴۴ سالگی انقلاب است و با حضور باشکوه خود در راهپیمایی اقتدار و عظمت خود را بار دیگر به نمایش خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: علیرغم اینکه دشمنان با تحریم‌ها و توطئه‌ها همه مسیرها را بستند اما با عنایت های الهی و هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری ملت ایران در اوج اقتدار است و به فضل الهی این ملت قله‌های بلند پیشرفت را طی خواهد کرد.

وی تأکید کرد: قدرشناسی و شکر گذاری از انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است و نخبگان، دانشگاهیان و طلاب با جهاد تبیین نسل جدید را از حماسه‌های انقلاب و دستاوردهای عظیم آن آگاه کنند.

امام جمعه اراک انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را بزرگترین امانت الهی خواند و گفت: همه باید از این امانت الهی به خوبی پاسداری و صیانت کنیم و لذا در صحنه ماندن و دفاع از ارزش‌های اسلامی وظیفه و رسالت همگانی است.

وی با بیان اینکه بیگانگان دلسوز ملت ایران نیستند و امروز دشمنان به دنبال تفرقه و اختلاف افکنی هستند، افزود: باید وحدت همگانی و انسجام داخلی را از هر زمان بیشتر مورد توجه قرار دهیم و البته ملت ایران هوشیار است و فریب توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن اقتدار ملی و اسلامی را به عرصه ظهور می‌رساند و گام‌های این ملت برای فتح قله‌های بلند استوار و راسخ است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف بیان کرد: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی، ولایی و خدمتگذار صادق به مردم و نظام اسلامی است و همواره عاشق ملت و خدمت بوده و مجاهدانه در این عرصه گام برمی‌دارد و عاشقانه برای شهادت مجاهدت می‌کند.

دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران همواره در جبهه‌های حق علیه باطل پیشگام بوده و عملکرد سپاه بسیار درخشان است و این نهاد مردمی و انقلابی در بخش‌های مختلف زمینی، دریایی، هوایی، سپاه قدس و سایر رده‌ها سپاه همواره افتخار و عزت آفرین برای امت اسلام است و دستاوردهای عظیم سپاه در بخش‌های مختلف مایه مباهات کشور است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1025377

مهمترین اخبار ایران و جهان: