نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 19:50

۱۸ پروژه بخش هیر به بهره برداری رسید

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ۱۸ پروژه در حوزه‌های مختلف همزمان با دهه فجر و با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان در بخش هیر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد اعتماد اعجازی عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های بخش هیر شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر ۱۸ پروژه بخش هیر در حوزه‌های مختلف عمرانی و آسفالت راه‌ها و معابر و اجرای طرح هادی معابر و ساماندهی جاده‌ها و ورزشی و فرهنگی و اقتصادی با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه عمران و آبادانی و رونق اقتصادی در شهرستان اولویت اساسی است، گفت: به مناسبت دهه فجر در یکی از روستاهای محروم هیر کارگاه تولیدی راه اندازی شد که این کارگاه ظرفیت صادرت به استان‌های همجوار را داشته و برای ۸ نفر هم اشتغال ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به آفاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها در بخش هیر افزود: تکمیل این پروژه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

اعتماد اعجازی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان تبیبن شود که در این زمینه لازم است دستگاه‌های مربوطه پیشگام باشند.

وی تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و فرهنگی و ورزشی در شهرستان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: به مناسبت دهه فجر ۸ پروژه جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید که برای این پروژه‌ها ۵۹۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سید محمد اعتماد اعجازی بیان کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های سد و سردخانه و انبار سرد و بسته‌بندی و سورتینگ سیب زمینی و پرواربندی بره و دامداری است که با راه اندازی این پروژه‌ها برای ۳۴ نفر در شهرستان اشتغال ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های جهاد کشاورزی هم در شهرستان شروع شده و با تأمین اعتبارات و تسهیل عملیات اجرایی این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

فرماندار اردبیل از اجرای طرح کشت قراردادی در شهرستان خبر داد و گفت: روند صدور سند تک برگی اراضی کشاورزان هم با همکاری کشاورزان و دستگاه‌های مربوطه شتاب گرفته است.

اعتماد اعجازی گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۴ پروژه بخش مرکزی شهرستان اردبیل با اعتبار ۷۸۱ میلیون ریال در روستای خیارک به بهره برداری رسید و این پروژه‌ها در بخش دهیاری‌ها و بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی بوده که در عرصه‌های مختلف انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1025933

مهمترین اخبار ایران و جهان: