نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 11:58

از قطر شناخت داریم/ مهاجمان خوبی جایگزین طارمی و آزمون می‌شوند

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه بازی با قطر در مسابقات قهرمانی آسیا آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در شهر فرغانه ازبکستان حضور دارد، فردا چهارشنبه در نخستین دیدار خود به مصاف تیم قطر می‌رود.

صمد مرفاوی سرمربی تیم ایران در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و گفت: طبیعی است همه تیم‌ها با آمادگی به این مسابقات می آیند. ما هم با آمادگی خوب و با تمام قوا آمده‌ایم. قطر تیم خیلی خوبی است. هر دو تیم از هم شناخت داریم. قطر و ایران به عنوان تیم اول از گروهشان به مرحله نهایی قهرمانی آسیا صعود کردند. قطر از نظر آکادمی شرایط و امکانات خوبی در کشورش دارد. ما هم استعدادها و بازیکنانی داریم که در آینده می‌توانند هم برای فوتبال ما و هم برای تیم‌های بزرگ درخشان باشند.

وی افزود: با اهداف بزرگی به اینجا آمده‌ایم. هدف اول ما صعود به جام جهانی است. پس از آن مبارزه برای قهرمانی در آسیا و کسب این عنوان هدف ما است. وقتی تیم از نظر شخصیتی شکل خودش را به دست می‌آورد این بازیکنان می‌توانند در آینده هم مفید باشند. این سه هدف را داریم و امیدواریم به این اهداف برسیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در خصوص مشکل گلزنی مهاجمان ایران با توجه به اینکه خودش یک مهاجم گلزن بوده است، تاکید کرد: شک نکنید فوتبال ما استعدادهای بسیار خوبی دارد. از گذشته بازیکنان و مهاجمان بسیار بزرگی داشته‌ایم. این مسیر ادامه پیدا می‌کند. یک دوره‌ای من بودم. قبل از من مهاجمان بزرگ‌تری چون فرشاد پیوس بودند و بعد از من هم علی دایی، مهدی طارمی و سردار آزمون بوده‌اند. این مسیری است که فوتبال ایران می‌رود. شک نکنید در آینده مهاجمان خوبی داریم که جایگزین این عزیزان می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1062977

مهمترین اخبار ایران و جهان: