نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 17:20

تشکیل کارگروه بررسی علت مسمومیت دانش‌آموزان پردیسی/ ارسال نمونه‌برداری‌ها به آزمایشگاه

معاون فرماندار پردیس گفت: در پی اطلاع از وقوع مسمومیت خفیف برای برخی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه خیام واقع در فاز ۱۱ پردیس، بلافاصله کلیه عوامل امدادی و اوژانسی در محل حضور پیدا کردند که هم‌اکنون حال دانش‌آموزان مساعد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، رضا کریمی صالح معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری پردیس اظهار کرد: در پی اطلاع از وقوع مسمومیت خفیف برای برخی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه خیام واقع در فاز ۱۱ پردیس، بلافاصله کلیه عوامل امدادی و اوژانسی در محل حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: با بررسی میدانی و اولیه، تعدادی از دانش‌آموزان توسط عوامل اوژانس به بیمارستان منتقل شدند که شرایط عمومی همه این افراد مساعد است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری پردیس گفت: با حضور فرماندار پردیس در مدرسه و بیمارستان و عیادت از دانش‌آموزان و صدور دستورات، کارگروه ویژه‌ای برای بررسی موضوع با حضور شبکه بهداشت و اوژانس و فرماندهی انتظامی تشکیل شده است.

کریمی صالح تاکید کرد: نمونه‌برداری‌های لازم برای انجام آزمایش به مراکز تخصصی ارسال شده است. به محض کسب اطلاعات دقیق، موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود، لذا خواهشمندیم هموطنان به شایعات فضای مجازی توجه نداشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1063877

مهمترین اخبار ایران و جهان: