نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 12:19

نگرانی مسافران از کمبود کارت در جایگاه های بنزین کهگیلویه و بویراحمد+ پاسخ مسئولان

مسافران از کمبود کارت در جایگاه های بنزین کهگیلویه و بویراحمد اظهار نگرانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ همزمان با فرا رسیدن سال نو مردم و مسافران در جایگاه های سوخت بنزین استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت کمبود کارت سوخت به شدت نگران و گلایه مند هستند

وضعیت به گونه‌ای شده که تعداد زیادی خودرو در صف های سوخت بنزین حضور داشته و نمی توانند به خوبی و به مانند گذشته سوخت گیری کنند.

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و همچنین عبور بسیاری از مسافران از مناطق دیگر کشور از این شهر با حضور در مناطق گرمسیری باعث شده که تعداد بسیار زیادی از خودرو های مسافران نوروزی برای سوختگیری به جایگاه های سوخت این شهر مراجعه کنند اما با کمبود کارت سوخت مواجه هستند

در همین خصوص سالار خشایی مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه این وضعیت در همه جای کشور وجود دارد و تنها مختص به کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج نیست گفت: در همه جایگاه های ما کارت سوخت اضطراری وجود دارد.

این مسئول افزود مردم عزیز باید بدانند که کارت های موجود در جایگاه های سوخت فقط به عنوان کارت اضطراری از آنها استفاده می‌شود و از این پس مردم می بایست از کارت سوخت خود استفاده کنند اما برای رفاه حال مردم در همه جایگاه های سوخت کارت وجود دارد.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: مردم باید بدانند که در سال جاری می بایست برای یکبار هم که شده از کارت سوخت خود استفاده کنند تا متوجه شوند که کارت سوخت آنها دچار مشکل نشده است لذا همه کسانی که کارت سوخت خودرو دارند باید حتماً از این کارت در سال کنونی یعنی سال ۱۴۰۱ استفاده کنند.

خشایی در ادامه با بیان اینکه مردم مطمئن باشند کارت سوخت در جایگاه ها وجود دارد و ما نیز نظارت کامل بر روند کار خواهیم داشت گفت: اما همه آنهایی که کارت سوخت دارند باید از کارت خود استفاده کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1101633

مهمترین اخبار ایران و جهان: