نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 17:41

تخصیص ۷۰ درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری تا پایان سال

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبارات سفر رییس‌جمهور به استان ۱۳ هزار میلیارد تومان برای پرداخت از سوی سازمان برنامه و بودجه مصوب شد که قرار است طی سه سال تخصیص یابد، گفت: سهم امسال استان چهار هزار و ۲۷۹ میلیارد تومان است که با پیگیری‌های انجام شده تا پایان سال ۷۰ درصد آن تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شهریارپور صبح امروز در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی کل اعتبارات مصوب استان برای سال‌جاری را ۶ هزار و ۲۵۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون ۶ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان ابلاغ شده و سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اعتبارات سفر رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به استان نیز ۱۳ هزار میلیارد تومان برای پرداخت از سوی سازمان برنامه و بودجه مصوب شد که قرار است طی سه سال تخصیص یابد و سهم امسال استان چهار هزار و ۲۷۹ میلیارد تومان است که با پیگیری‌های انجام شده تا پایان سال ۷۰ درصد آن تخصیص می‌یابد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی استان تخصیص یافته که از این میزان تاکنون یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان جذب نشده است.

شهریارپور به جزییات اعتبارات سال ۱۴۰۱ استان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در بخش اعتبارات هزینه‌ای، کل اعتبارات مصوب استان ۶۲۱ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۶۰۵ میلیارد تومان ابلاغ شده و حدود ۹۰ درصد این اعتبار معادل ۵۳۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در بخش استانی، تصریح کرد: در این بخش یک‌هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان مصوب شده که یک‌هزار و ۱۳۱ میلیارد تومان آن ابلاغ و تاکنون ۵۸ درصد آن معادل ۶۵۴ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

شهریارپور همچنین از اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات توازن ملی استان خبر داد و گفت: در مجموع در بخش اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ، پنج هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان مصوب، پنج هزار و ۵۴۳ میلیارد تومان ابلاغ و تاکنون ۵۳ درصد معادل ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1083677

مهمترین اخبار ایران و جهان: