نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 10:51

ایجاد قرارگاه جلب در دادسراهای زنجان

دادستان مرکز استان زنجان از ایجاد قرارگاه جلب در دادسراهای سراسر استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی قرارگاه‌های جلب شاهد اقدامات بسیار خوب و موثری در حوزه جلب هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهروز عباسی دادستان مرکز استان زنجان از ایجاد قرارگاه جلب در دادسراهای سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این قرارگاه‌های جلب شاهد اقدامات بسیار خوب و موثری در حوزه جلب هستیم.
دادستان مرکز استان زنجان از سازش تعداد 469 فقره پرونده سازش در اجرای احکام کیفری ویژه شورای حل اختلاف در 11 ماهه سال جاری خبر داد و افزود: از مجموعه پرونده‌های ارجاع شده به این شعبه 30 درصد منجر به سازش شده است.

سردار محمد طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این جلسه از آمادگی نیروی انتظامی برای کنترل و پیشگیری از بروز حوادث چهار شنبه آخر سال در استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در این حوزه اندیشیده شده است.
فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات فرماندهی انتظامی استان در پیشگیری از وقوع جرم از  اجرای طرح ویژه قرارگاه مبارزه با سرقت و دستگیری سارقین در فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد.
 ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: درباره موضوع مهم  نظارت بر بازار جلسات زیادی با حضور مدیران دستگاه‌ها برگزار شده و در پایان سال و عید نوروز نظارت بر بازار و قیمت کالاها با جدیت بیشتر از سوی دستگاه‌های نظارتی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه برخی نوسانات قیمت کالاها  بصورت  متمرکز  و متاثر از سیاست‌های مستقیم واحد  ارزی در سطح کشور است، تأکید کرد: امیدواریم با تدابیر اندیشده شده و با همکاری دستگاه‌های نظارتی در استان مشکلی در تأمین کالاها و کنترل قیمت‌ها نداشته باشیم.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066033

مهمترین اخبار ایران و جهان: