نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 16:14

لحظه تقابل پدافند هوایی «کتائب القسام» با جنگنده‌های صهیونیستی

به دنبال گزارش حمله جنگنده‌های صهیونیستی به یک موضع مقاومت در نوار غزه، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از تقابل پدافند هوایی خود با جنگنده‌های متخاصم خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، تصاویری از لحظه تقابل پدافند هوایی خود با اهداف خصمانه منتشر کرد.

شاخه نظامی حماس اعلام کرد: «پدافند هوایی قسام با جنگنده‌های صهیونیستی که نوار غزه را هدف قرار دادند، با موشک‌های زمین به هوا مقابله کرده است.»

 

 

رسانه‌های فلسطینی، سحرگاه امروز، گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک موضع مقاومت را در نوار غزه هدف قرار داده‌اند. همزمان با این حمله، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز دو نقطه دیدبانی مقاومت در نزدیکی «بیت حانون» و «خان یونس» را هدف قرار داد.

براساس گزارش‌های منتشرشده، این حمله تنها خسارات مادی در پی داشت و به دنبال آن هیچ نیرویی شهید یا مجروح نشد.

لحظاتی بعد از انتشار این گزارش، نیروهای «کتائب المقاومه الوطنیه» شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند. این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کتائب المقاومه الوطنیه (نیروهای شهید عمر القاسم) شاخه نظامی جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین مسئولیت حمله راکتی به شهرک‌های مجاور غزه را برعهده می‌گیرد. این حمله راکتی در پاسخ به تجاوزات فزاینده صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه انجام شده است.»

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036333

مهمترین اخبار ایران و جهان: