نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 17:22

22 بهمن عامل عزت ، سربلند و افتخار مردم ایران است

امام جمعه مراغه گفت: 22 بهمن عامل عزت ، سربلندی و افتخار برای مردم ایران است .

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه در خطبه‌های نماز جمعه مراغه ا با بیان اینکه ۲۲ بهمن عامل عزت، سربلندی و افتخار برای مردم ایران است، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی روز به روز در حال رشد، بالندگی و رسیدن به قله‌های رشد و پیشرفت است.

وی با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن دستاوردهای انقلاب را ندارند، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

خطیب جمعه مراغه در ادامه گفت: به کوری چشم دشمنان مردم انقلابی ایران فردا باحضور درراهپیمایی ۲۲ بهمن و با شعار های ضد آمریکایی باردیگربا رهبرمعظم انقلاب بیعت خواهند کرد.

 پورمحمدی در ادامه با ابراز همدردی با مردم حادثه دیده از زلزله خوی، ترکیه و سوریه افزود: مردم ایران برای کمک به زلزله‌زدگان خوی همه گونه پای کار هستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای کمک به حادثه دیدگان ترکیه و سوریه اعلام کرده و بخش از نیروی انسانی و کمک‌های خود را به این دو کشور ارسال کرده است.

امام جمعه مراغه از شهروندان خواست کمک‌های خود را از طریق هلال‌احمر و نیروهای امدادی به خانواده‌های حادثه دیده از زلزله در خوی، ترکیه و سوریه ارسال کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031977

مهمترین اخبار ایران و جهان: