نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:06

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر نقشه‌هاشوم دشمنان است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه ای مشترک تاکید کردند: حضور پر افتخار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه نقشه‌ها و خیالات واهی دشمنان و یاوه‌گویان است.  

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی و محسن افاشرچی در بیانیه ای مشترک با تقدیر از حضور گسترده مردم استان زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کردند: درود بیکران و سپاس بی پایان نثار محضر شریف شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان زنجان که بار دیگر، با همت والای خود و حضور در راهپیمایی‌یوم‌الله ۲۲ بهمن، حماسه آفریدید.

این بیانیه می افزاید: آفرین به غیرت و عزت غرور آفرین شما که این بار هم مانند گذشته، ندای رهبر فرزانه خود را لبیک گفته و بذر یاس و ناامیدی را در دل دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی کاشتید.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه مشترک خود عنوان کردند: امروز جهان، شاهد حماسه‌آفرینی ملت ایران در نمایش عملی اتحاد و انسجامی بود که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند و بحمدالله مردم استان زنجان باز هم در این میان، خوش درخشیدند.

خاتمی و افشارچی تاکید کردند: به یقین این حضور پر افتخار، خط بطلانی بر همه نقشه‌ها و خیالات واهی دشمنان و یاوه‌گویان است.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان افزوند: بدینوسیله مراتب سپاس و نهایت قدردانی خود را از حضور باشکوه عموم مردم شریف، نجیب، ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه استان زنجان، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود، اعلام می کنیم. باشد که مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033377

مهمترین اخبار ایران و جهان: