نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 09:14

وعده شهردار دوگنبدان به مردم/اختصاص چشمگیر قیر به شهرداری

شهردار دوگنبدان گفت: با پیگیری و تلاش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس امسال اختصاص قیر به شهرداری دوگنبدان به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

رضا قشقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عملیات لکه گیری معابر پرتردد گچساران آغاز شده است.

 وی بیان کرد: در این طرح نقاط هدف ما مشخص شده و اکیپ امانی در حال کار می باشد، اولویت ما با بلوار های پر تردد است و بقیه معابر و محلات در مرحله بعد قرار خواهند داشت.

 شهردار دوگنبدان تصریح کرد: بالای ۶۰ درصد از معابر اصلی و فرعی این شهرستان نیازمند روکش آسفالت هستند که برای این اقدام کلی به ۲۰ هزار تن قیر نیاز است.

قشقایی عنوان کرد: با پیگیری و تلاش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی امسال اختصاص قیر به شهرداری دوگنبدان به صورت چشمگیری افزایش داشته است.

 وی گفت: امسال با تلاش نماینده مردم گچساران و باشت یکهزار و ۳۱۱ تن قیر به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافت، که از این میزان تاکنون ۳۰۰ تن را وارد کرده ایم.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه این میزان قیر برای معابر و محلات این شهرستان است، خاطرنشان کرد:سال قبل ۷۱۳ تن قیر به شهرداری دوگنبدان اختصاص داده شده بود.

 قشقایی بیان کرد: در سال گذشته برای محلات بافت فرسوده ۱۸۶ تن قیر به ستاد بازآفرینی  اختصاص داده شد.

 وی افزود: امسال افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری دوگنبدان اختصاص داده شد، این میزان نسبت به سال قبل که ۲۶۰ میلیارد ریال بوده افزایش یافته است.

 شهردار دوگنبدان ادامه داد: تزریق اعتبارات به شهرداری این شهرستان نسبت به سال‌های قبل بسیار خوب بوده است که همه آنها با پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس صورت گرفته است.

قشقایی اضافه کرد: از حق آلایندگی سال ۹۳ افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1098577

مهمترین اخبار ایران و جهان: