نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 02:54

اعزام 900 دانش آموز زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 900 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه (دوره دوم) و عوامل اجرایی در قالب 20 اتوبوس در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین میرزایی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم اعزام دانش‌آموزان اظهار کرد: 900 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه (دوره دوم) و عوامل اجرایی در قالب 20 اتوبوس در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان درباره مراحل اعزام و مناطق عملیاتی مورد بازدید گفت: دانش‌آموزان طی دو مرحله به این اردوی معنوی اعزام می‌شوند که در روزهای 20 و 25 بهمن از مناطق و نواحی 14 گانه استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: در طول این مدت دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، دهلاویه و یادمان شهدای هویزه با آرمان‌های امام و شهیدان میثاقی دوباره خواهند بست.گ

میرزایی افزود: دانش آموزان همچنین با حضور در محل رزم شبانه که نمایشی از تلاش‌ها و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است با گوشه‌ای از تلاش های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.
وی در مورد تاثیرات این اردو گفت: از اثرات این اردوی معنوی می توان به بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز اشاره کرد و آن را فرصتی برای دانش آموزان دانست که با حضورشان در این مناطق به خودسازی بپردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، جهاد ، مقاومت، حس مسئولیت پذیری، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاور مردی‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهم‌ترین هدف برگزاری این اردوها است.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030777

مهمترین اخبار ایران و جهان: