نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 13:51

ذخیره سازی مطلوب کالاهای اساسی در خراسان جنوبی

بیرجند-استاندار خراسان جنوبی گفت:ذخیره سازی بسیار خوب و مطلوبی در زمینه کالاهای اساسی در استان صورت گرفته و مردم در این زمینه دغدغه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از انبارهای ذخیره میوه و کالاهای اساسی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان قرار داریم و در این راستا برای تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم از ماه‌ها قبل در خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان‌کرد: معاونت اقتصادی استانداری، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های مرتبط جلسات متعددی برای این موضوع برگزار کردند تا مردم در زمینه تأمین این کالاها با مشکل خاصی رو به رو نشوند.

قناعت با اشاره به اینکه امروز از سه ایستگاه ذخیره سازی کالاهای اساسی شامل ایستگاه ذخیره سازی گوشت منجمد و گوشت مرغ، ایستگاه مرکبات و میوه و ایستگاه ذخیره سازی شکر و برنج بازدید داشتم، گفت: با توجه به توضیحاتی که متولیان امر دادند و با توجه به مشاهدات در این بازدیدها، ذخیره سازی بسیار خوب و مطلوبی در مورد کالاهای اساسی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در تأمین اقلام اساسی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز مشکل خاصی وجود ندارد و پیش بینی می‌شود این ذخیره سازی‌ها مازاد نیز باشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در مورد برخی از اقلام اساسی یک چهارم آن توزیع و سه چهارم ذخیره باقی مانده و برخی دیگر کالا یک سوم توزیع و دو سوم ذخیره سازی شده است و در مجموع جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

قناعت یادآور شد: میوه تنظیم بازار شب عید با ۱۰ درصد زیر قیمت بازار توزیع خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094633

مهمترین اخبار ایران و جهان: