نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 14:04

افزایش ۱۵ درصدی فروش اینترنتی بلیط در اردبیل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۱۵ درصدی فروش اینترنتی بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم الله وثوقی ظهر دوشنبه در بازدید معاون دادگستری استان اردبیل از پایانه مسافربری اردبیل اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل در حوزه حمل و نقل عمومی مسافر رتبه اول کشوری را کسب کرد.

وی از افزایش ۱۵ درصدی فروش اینترنتی بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خبر داد و خاطرنشان کرد: کرایه حمل و نقل عمومی در طرح نوروزی امسال فعلاً افزایش پیدا نکرده و پیش بینی می‌شود امسال سفرهای نوروزی افزایش ۲۰ درصدی داشته باشد.

عضو شورای اداری استان اردبیل از آمادگی کامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای اجرای طرح نوروزی به ویژه در حوزه حمل و نقل مسافری خبر داد و تصریح کرد: همه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی انجام شده است.

وثوقی با اشاره تشدید نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی مسافری تصریح کرد: رضایت‌مندی مسافران اولویت اصلی راهداری است و مردم می‌توانند هرگونه شکایت خود را به منظور رسیدگی در کمیسیون‌های مربوط به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از همکاری و تعامل سازنده دستگاه قضائی با راهداری در ساماندهی بحث مسافرگیری از دور میادین گفت: مدیریت ترمینال‌ها با شهرداری است و برای ساماندهی ترمینال‌های موجود در شهرستان‌های استان اردبیل مکاتبات و پیگیری‌های لازم انجام شده و راهداری نیز وظیفه تأمین ناوگان و نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافری را برعهده دارد.

وثوقی افزود: در طرح نوروزی امسال یک هزار و ۲۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی و ۶۰ شرکت مسافری خدمات لازم را به مردم ارائه خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1090533

مهمترین اخبار ایران و جهان: