نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 02:38

لزوم توسعه و تقویت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و مهارتی در لرستان

خرم‌آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه و تقویت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و مهارتی در استان لرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی لرستان، خدمت به مردم را وظیفه اصلی مسئولین نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: دو شاخصه عدالت محوری و شایسته سالاری در این راستا بسیار مهم است.

وی، آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت جامعه عنوان کرد و افزود: توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده کشور است و خوشبختانه یکی از اقدامات مفید که به جد هم در دولت و هم در مجلس پیگیری شد بحث رتبه بندی فرهنگیان بود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدارس غیردولتی کمک کار مهم آموزش و پرورش هستند، بیان داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر هم در بحث تجهیزات و هم منابع انسانی این مدارس در حال پیشرفت هستند و بیشتر از گذشته هم باید مورد توجه قرار گیرند.

ویسکرمی با اشاره به اینکه مطالبات استان و به خصوص تعلیم و تربیت جزوء اولویت‌های نمایندگان برای پیگیری و به نتیجه رساندن است، گفت: هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و مهارت آموزی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1039777

مهمترین اخبار ایران و جهان: