نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 13:48

راهپیمایی مردم یمن در اعلام همبستگی با مردم فلسطین و هشدار به متجاوزان

هزاران نفر از مردم یمن در راستای اعلام وفاداری به رهبر انصارالله و هشدار به متجاوزان و همچنین ابراز همبستگی با مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ده‌ها هزار نفر از مردم یمن، صبح امروز (جمعه)، راهپیمایی را تحت عنوان «وفاداری به شهید صماد، همبستگی با ملت فلسطین و هشدار به متجاوزان» در استان صعده (شمال یمن) آغاز کردند.

بنابر گزارش شبکه «المسیره»، افراد شرکت‌کننده در این راهپیمایی تصاویر «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن، شهید «سید حسین بدر الدین الحوثی» رهبر سابق، شهید «صالح الصماد» رئیس‌جمهور شهید یمن و پلاکاردهایی را در دست داشتند که در آن‌ها سیاست‌های استعمارگرایانه آمریکا و تجاوزات عربستان سعودی محکوم شده بود.

طبق این گزارش، افراد حاضر در راستای اعلام همبستگی خود با ملت فلسطین و رد تعرض به فلسطینیان و یمنی‌ها شعارهایی نظیر «ملتی که شهدایش رهبرانشان هستند.. مقابل دشمن کوتاه نمی‌آیند»، «ملت یمن حضور پیدا می‌کند.. به سوی مسجد الاقصی و پیشقدم می‌شود»، «مطالبات انسانی ما با گذر زمان پس گرفته نمی‌شود»، «آخرین هشدار به متجاوزان، از یمن [سرزمین] ایمان بروید» و «آمریکا باید برود و انگلیس اشغالگر.» سر دادند.

استاندار صعده نیز با سخنرانی در این راهپیمایی تأکید کرد که مردم یمن تحت لوای رهبر انصارالله به تحرکات خود برای رهایی از قیمومیت کشورهای بیگانه ادامه خواهند داد.

 

 

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054033

مهمترین اخبار ایران و جهان: