نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 18:11

کلنگ بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در بوشهر به زمین نشست

عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور با حضور احمد بنافی فرماندار دشتستان، افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و راهب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در روستای خلیفه‌ دشتستان شروع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، احمد بنافی فرماندار دشتستان در این آیین، اظهار داشت: امروز دشمن با هویت زدایی و جنگ ادراکی برای از بین بردن تمدن ایران اسلامی اقدام کرده است. 

وی افزود: هویت زدایی از جوانان، از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران است. 

بنافی در ادامه ضمن تشریح تاریخ و جایگاه دشتستان، هویت فرهنگی و تاریخ دشتستان را دارای تمدن بیش از ۶ هزار سال دانست و ادامه داد: نام و آوازه دشتستان بر تارک تاریخ و هویّت ایران می‌درخشد. 

فرماندار دشتستان در ادامه با قدردانی از خیرین و کمک آنها در آبادانی روستاها، یادآور شد: فرد سخاوتمند به دیگری کمک می‌کند در حالی که خود نیازمند است، که روستای خلیفه‌ به عنوان روستای شاخص از حیث وجود این چنین افراد سخاوتمندی در دشتستان و حتی استان می‌باشد. 

وی تصریح کرد: در روستای خلیفه‌، سخاوت، همدلی و کمک به همدیگر موج می‌زند که همین امر موجب شد این روستا در جایگاه و تراز یک روستای مدرن قرار بگیرد. 

گفتنی است بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در روستای خلیفه‌ای دشتستان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین این روستا ساخته خواهد شد. 

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056877