نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 12:56

سرکنسول ترکیه: کمک ایران به زلزله‌زدگان قابل ستایش و قدردانی است

سرکنسول ترکیه گفت: تلاش مقامات جمهوری اسلامی ایران که در این شرایط سخت با اهدای کمک های خود به یاری آسیب دیدگان زلزله زده شتافتند، قابل ستایش و قدردانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاتح توپچو امروز در دیدار با استاندار خراسان رضوی در محل کنسولگری ترکیه اظهار کرد: تلاش مقامات جمهوری اسلامی ایران که در این شرایط سخت با اهدای کمک های خود به یاری آسیب دیدگان زلزله زده شتافتند، قابل ستایش و قدردانی است.

سرکنسول ترکیه افزود: وقوع این رخداد در کشور ما درد بزرگی است که با کلمات قابل توصیف نیست.

وی خاطر نشان کرد: همبستگی سایر کشورها برای عبور از این شرایط قابل ستایش است.

یعقوبعلی نظری با حضور در کنسولگری کشور ترکیه و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از مردم این کشور در یاداشت خود از آمادگی هرگونه همکاری با کشور دوست و برادر ترکیه خبر داد.

استاندار خراسان رضوی در یادداشت عرض تسلیت در دفتر یادبود که در کنسولگری ترکیه در مشهد برپا است، نوشت: از رویداد زلزله در کشور برادر و دوست، جمهوری ترکیه که منجر به جان باختن تعدادی از برادران و خواهران در این کشور شده است، بسیار متاسف و متاثر هستم.

به گفته وی، وظیفه دارم به عنوان استاندار خراسان رضوی و به نیابت از مردم شریف استان، این ضایعه بزرگ را به مردم کشور همسایه و مسوولان گرامی کشور ترکیه تسلیت عرض نموده و برای درگذشتگان این حادثه غفران الهی و بازماندگان صبر الهی را درخواست داریم.

وی در این یادداشت اظهار امیدواری کرد که مسوولان کشور ترکیه بتوانند در خدمت رسانی به مردم آسیب دیده این کشور موفق باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1055877

مهمترین اخبار ایران و جهان: