نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 22:01

پرسپولیس در طول بازی فقط سه شوت در چارچوب داشت

تبریز - سرمربی تیم تراکتور با اشاره به درخشش شاگردانش در بازی امروز مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس در طول بازی فقط سه شوت در چارچوب داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: علی رغم وجود باد شدید به سمت دروازه ما بازیکنان تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و ما در نیمه دوم همان کاری را انجام دادیم که در نیمه اول هم انجام می‌دادیم، با این تفاوت که در نیمه دوم ۲ بر صفر عقب بودیم و می‌خواستیم نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم تراکتور عنوان داشت: پرسپولیس در طول بازی فقط سه شوت در چارچوب داشت و همان سه شوت به گل ختم شد.

وی با بیان اینکه من همیشه مسئولیت شکست را برعهده می‌گیرم، اضافه کرد: من در بازی قبلی از عملکرد تیم فقط در نیمه دوم رضایت نداشتم اما امروز با اینکه باد در نیمه اول علیه‌مان بود، فوتبال خوبی انجام دادیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

وی با تقدیر و تشکر از بازیکنان تراکتور بابت تلاش اذعان کرد: مطمئن هستم اگر تیم دیگری مقابل پرسپولیس ۲ گل دریافت می‌کرد، نمی‌توانست به بازی برگردد لذا طرفداران هم باید به بازیکنان تراکتور که از لوگوی باشگاه دفاع می‌کنند، افتخار کنند.

خمز در مورد عباس‌زاده توضیح داد: من نمی‌توانستم بازی را پیشگویی کنم و نسبت به اتفاقات حین بازی تصمیم با تعویض و تغییر بازی می‌گیرم و محمد عباس‌زاده را برای جبران نتیجه به بازی فرستادم، خیلی خوشحالم که این بازیکن گلزنی کرد و به روزهای ایده‌آل بازگشت.

سرمربی اسپانیایی تراکتور در خصوص نبود هادی محمدی و محمدرضا اخباری، اظهار داشت: چنین اتفاقی برای هر تیمی رخ می‌دهد و هر بازیکنی قبل از بازی می‌تواند دچار مصدومیت بشود.

خمز با تمجید از بازیکنان پرسپولیس یادآور شد: تیمی که بتواند با سه موقعیت بدست آمده و سه شوت به سه گل دست بیابد حتماً تیم بزرگی است و ما امروز مقابل چنین تیمی تا پایان بازی تساوی کرده بودیم و در ثانیه‌های اهر گر سوم را خوردیم.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس طبق فصل گذشته نیز در نشست خبری حاضر نشد و به جای خود مربی تیم را فرستاد لذا اصحاب رسانه استان بدلیل عدم حضور این سرمربی در نشست‌های قبل از بازی و بعد از بازی در یک حرکت جمعی نشست خبری را تحریم کردند.

تیم تراکتور با شکست ۳ بر ۲ مقابل پرسپولیس با ۳۶ امتیاز همچنان در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075477

مهمترین اخبار ایران و جهان: