نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 17:41

دستگیری متهمی که انواع تسهیلات را به نام خود و نزدیکانش دریافت می‌کرد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از شناسای فردی که انواع تسهیلات غیر مجاز بانکی از جمله وام کشاورزی، وام لوازم خانگی و وام خرید مواد اولیه را به ارزش 73 میلیارد ریال به نام خود، بستگان و دوستانش دریافت کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در شهرستان زنجان با شگردهای خاصی اقدام به اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی به نام خود، بستگان و دوستانش کرده است، مراتب در دستور کار کارشناسان دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: با هماهنگی قضایی و پس از استخراج و بررسی مستندات مشخص شد متهم با استفاده از ترفندهای مجرمانه، چندین نوع وام از جمله وام کشاورزی، وام لوازم خانگی، وام خرید مواد اولیه و غیره، به صورت متعدد از چندین بانک سطح شهرستان زنجان دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: در بررسی کارشناسان کل مبلغ تسهیلات غیر مجاز اخذ شده مبلغ 73 میلیارد ریال بوده است که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و فرد مورد نظر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

بدری تأکید کرد: پلیس در مبارزه بی‌امان با غارتگران بیت‌المال، سودجویان و دلالان تلاش می‌کند، تا امنیت را از ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب کند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1074977

مهمترین اخبار ایران و جهان: