نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 00:04

مردم در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند

قزوین- استاندار قزوین گفت: ضیاءآباد پرورش دهنده بسیاری از افتخار آفرینان استان قزوین است و این موضوع مسئولیت مسئولان را در خدمت رسانی به مردم حساس‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش ضیاءآباد اظهار کرد: شهر ضیاءآباد پرورش دهنده بسیاری از افتخار آفرینان این استان است و به نسبت جمعیت، این تعداد از مفاخر در یک جغرافیا نشان دهنده عمق پیشرفت فرهنگی و ریشه منابع کارآمدی نیروی انسانی است که افتخاری برای استان قزوین به حساب می‌آید.

وی افزود: تدیّن مردم، پیشرفت‌های دینی و علمی و همچنین ایثارگری مردم ضیاءآباد در طول تاریخ قابل توجه بوده است و این موضوع مسئولیت مسئولان را در خدمت رسانی به مردم حساس‌تر می‌کند.

اعلایی گفت: بیشتر مسائلی که در شرایط فعلی در بخش ضیاءآباد باید در کانون توجه قرار بگیرد توسط مسئولان در این جلسه مطرح شده و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در شرایط پیش رو برخی از مسائل در آستانه بحران قرار دارد که باید با تدابیری همراه باشد، موضوعاتی که مهم‌ترین آن شامل آب می‌شود و باید برای برون رفت از این بحران برنامه ریزی های مختلفی صورت گیرد.

وی افزود: حجم مصرف حامل‌های انرژی گاز و برق در این ایام به دلیل بالابودن حجم مصرف و پایین آمدن دما افزایش پیدا می‌کند و اگر ملاحظات لازم از سوی مردم در این زمینه نباشد احتمالاً در تأمین گاز با مشکل مواجه خواهیم شد و از مردم خواهشمند هستیم که در این زمینه همراهی کنند.

استاندار قزوین گفت: البته برنامه ریزی لازم در این زمینه در حال انجام است و قرار است واحدهای صنعتی مدیریت مصرف داشته باشند، همچنین در خصوص تغییر در ساعت کاری ادارات و مراکز آموزشی هم تصمیماتی در حال اتخاذ است که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919033

مهمترین اخبار ایران و جهان: