نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 14:12

«پیک سلامت» به هرمزگان رسید

بندرعباس - دوچرخه سوار آملی در ادامه سفر خود که با پیام «پیک سلامت» از شمال کشور آغاز و تا نوار ساحلی خلیج فارس و عمان ادامه دارد؛ امروز وارد هرمزگان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله آزاد دوچرخه سوار ۶۴ ساله آملی سفر خود را چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ از بیمارستان آموزشی و درمانی امام علی (ع) آمل با اهدای شاخه گل به پرستاران و بدرقه رئیس و مدیریت این مرکز درمانی به سمت استان‌های جنوبی کشور آغاز کرد.

دوچرخه سوار آملی هدف خود را از این سفر که با پیام «پیک سلامت» آغاز شد؛ تشکر از تلاش‌های بی منت و طاقت فرسای پرستاران به خصوص در ایام شیوع بالای کرونایی عنوان کرد.

رحمت الله آزاد به خبرنگار مهر بیان کرد: در ادامه این سفر پس از دیدار با مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های شهرهای طول مسیر وارد استان هرمزگان شدم و امروز با حضور در بین مردم و مسئولان این استان پیام پیک سلامت و قدردانی از تلاش‌های پرستاران و کادر درمانی را تقدیم کادر درمان و مردم هرمزگان می کنم.

مقصد بعدی پیک سلامت و دوستی جامعه پزشکی و پرستاری استان‌ سیستان و بلوچستان است که از مسیر نوار ساحلی هرمزگان پس از عبور از بندرجاسک وارد استان سیستان و بلوچستان و شهر چابهار خواهد شد.

این دوچرخه سوار آملی که عضو فدراسیون دوچرخه سواری ایران است، در سال‌های اخیر با شعار ورزش دشمن اعتیاد، حمایت و توجه عموم جامعه به معلولان، صلح و دوستی وپیام‌های دیگر به بیش از ۷۰ کشور جهان با دوچرخه سفر کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 932633

مهمترین اخبار ایران و جهان: