نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 09:41

اردوهای راهیان پیشرفت دانش در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با پیشرفت‌های علمی کشور گفت: اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از موضوعات اصلی که در سند تحول بنیادین مورد تاکید قرار گرفته تربیت چند ساحتی و مهارت آموزی دانش آموزان است که در این مهم نیز آموزش و پرورش استان کرمانشاه اهتمام جدی دارد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که با تاکید رئیس جمهور مطرح شده موضوع برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت است که دانش آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته آشنا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمن درپی ایجاد یاس و ناامیدی در بین دانش آموزان است، بیان کرد: بر همین اساس دانش آموزان کرمانشاهی با حضور در مراکز صنعتی و پارک‌های علم و فناوری با پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در اردوهای راهیان پیشرفت آشنا خواهند شد.

محمدی با اشاره به سفر چند ساعته وزیر آموزش و پرورش به استان کرمانشاه، گفت: دانشگاه فرهنگیان ورودی آموزش و پرورش است و بر همین اساس معلمان آینده نیازمند حمایت هستند.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش به همراه استاندار کرمانشاه با حضور در پردیس شهید رجایی با دانشجویان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کردند و دستورات لازم را برای بر طرف کردن مشکلات صادر کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش نیز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار و موضوعاتی مانند بهسازی اردوگاه‌های دانش آموزی، راه‌اندازی مدرسه دارالفنون و دهکده ورزشی و … بررسی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 917433

مهمترین اخبار ایران و جهان: