نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 21:06

اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی به دانش آموزان کم برخوردار کرمانشاهی

کرمانشاه- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی در طرح یلدای فاطمی به دانش آموزان کم برخوردار کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شایسته بعد از ظهر سه شنبه در مراسم پویش استانی یلدای فاطمی که با تهیه اقلام و مواد خوراکی برای دانش آموزان کم برخوردار برگزار شد، اظهار کرد: این پویش در راستای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار صورت گرفته است.

وی افزود: پویش یلدای فاطمی با همت اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه، مشارکت‌های مردمی و دانش آموزان در مدارس برخوردار راه‌اندازی شده و دانش آموزان با تدارک هدایایی برای آنها قدم در مسیر کار خیر گذاشته‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۲۰۰ بسته معیشتی برای دانش آموزان بی بضاعت و ایتام آماده شده است که توسط مدارس غیر انتفاعی تهیه شده و قرارگاه عدالت تربیتی توزیع آنها را بین دانش آموزان شناسایی شده بر عهده گرفته است.

شایسته با تاکید بر اینکه بسته‌های معیشتی تهیه شده تا پیش از شب یلدا به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید، خاطر نشان کرد: توزیع این بسته‌ها بین دانش‌آموزان ۱۰ مدارس حاشیه شهر کرمانشاه که شناسایی شده‌اند صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح‌های متفاوت در راستای کمک‌رسانی به خانواده‌های کم برخوردار از طریق ارگان‌های متفاوت تقسیم بندی بین مدارس صورت گرفت تا با جلوگیری از همپوشانی با عدالت کامل بسته‌های بین تمامی دانش آموزان توزیع شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: در مجموع حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای تهیه اقلام در بسته‌های معیشتی با احتساب قیمت هر بسته که بیش از ۸۰۰ تومان است، هزینه شده است.

شایسته در پایان با تاکید بر تلاش‌ها برای استمرار تهیه بسته‌های حمایتی و معیشتی، گفت: مبالغ دیگری جمع آوری شده که در صورت زمان تا پیش از شب یلدا تعداد این بسته‌ها افزایش یافته و در غیر این صورت در طرح‌های بعدی به ویژه ایام عید تعداد بسته‌های معیشتی افزایش خواهند یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 923277

مهمترین اخبار ایران و جهان: