نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 17:00

پول خون زنان و مردان ایران ویزای اقامت برای یک وطن‌فروش شد

امام جمعه اراک گفت: در حوادث اخیر مشاهده کردیم پول خون زنان، مردان و کودکان ایران برای عده‌ای وطن فروش شرایط ویزا را فراهم کرد تا آنها بتوانند با دشمنان این آب و خاک دست دوستی داده و اقامت بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌اله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک ضمن گرامیداشت ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی تاثیرگذار و آینده‌ساز هستند که باید در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی پاسداری از نظام، ارزش‌ها و توسعه علمی و تحقیقاتی کشور را از رسالت‌های مهم حوزه و دانشگاه برشمرد و افزود: تعامل و وحدت بین این دو نهاد به خوبی می‌تواند نتایج بسیار مفید و موثری برای پیشرفت کشور به همراه داشته باشد.

امام جمعه اراک از اثرات مفید وحدت بین حوزه و دانشگاه را آزاد اندیشی در فضای علمی کشور و ایجاد فضای باز برای تعامل و همفکری بیشتر میان جریانات علمی 

عنوان کرد و ادامه داد: وحدت بین حوزه و دانشگاه میراث ارزشمندی است که دانشجویان و طلاب باید برای حراست از این میراث تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند.

دری نجف آبادی در ادامه پیرامون حوادث اخیر کشور خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر مشاهده کردیم پول خون زنان، مردان و کودکان ایران برای عده‌ای وطن فروش شرایط ویزا را فراهم کرد تا آنها بتوانند با دشمنان این آب و خاک دست دوستی داده و اقامت بگیرند.

وی بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: منافقین و کومله و استکبار هیچگاه دست از دشمنی خود با ملت ایران بر نخواهند داشت که لازم است ملت ایران همواره زمان شناسی و بصیرت انقلابی خود را حفظ کرده و به رخ آنان بکشند.

امام جمعه اراک در خصوص لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل افزود: وقتی این کمیسیون برای عفت، پاکی و تقوای زنان ایرانی ارزش قائل نیست، عدم حضور ایران در آن بهتر از حضورش است.

به گزارش فارس اشاره به هشتادمین سالگرد رحلت آقاضیاالدین عراقی، هفته حمل و نقل از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

پایان پیام/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 914377

مهمترین اخبار ایران و جهان: