نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 12:29

«کرمانشاهی‌ها» در ۲۲ بهمن سنگ‌تمام گذاشتند+ فیلم

کرمانشاهی‌ها امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گل کاشتند و ثابت کردند؛ کرمانشاهی جماعت پای نهضت خمینی نشسته و گوش به فرمان رهبری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ۲۲ بهمن روز همبستگی ملی است؛ انقلاب اسلامی نتیجه همبستگی همه ایرانیان، روح ظلم‌ستیزی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی آحاد ملت در سال ۵۷ بود که به بار نشست.

محصول این انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با خون شهدا، صبر و مقاومت جوانان، پیران، مردان و زنان این سرزمین آبیاری شده است.

اگر چه تحریم ظالمانه دشمنان بر همه فشار آورده است و مشکلاتی و نگناهای اقتصادی بر مردم تحمیل شده و اما کلت ایران به خصوص کرمانشاهی‌ها می‌دانند همه اینها هزینه ایستادگی در مقابل مستکبرین و استثمارگران است که باید پرداخت.

این است که امروز در ۲۲ بهمن؛ ، پیر، جوان، زن و مرد ندای امام، رهبر، حاج قاسم را لبیک گفتند و به میدان آمدند تا مشت محکمی به دهان یاو‌گویان آن سوی مرزها بزنند و ثابت کنند این شما نیستید که برای ملت تصمیم می‌گیرد.

 

*خروش کرمانشاهی‌ها در یوم‌الله 22 بهمن


کرمانشاهی‌ها امروز گل کاشتند و نوجوانان، کودکان، میانسالان، کهنسالان و اقشار مختلف جامعه مانند همیشه سنگ‌تمام گذاشتند و با حضور پرشور خود در صحنه ثابت کردند کرمانشاهی جماعت پای نهضت خمینی نشسته و گوش به فرمان رهبری هستند.

در میان جمعیت پرشور مردم کرمانشاه عشایری با پوشش محلی به چشم می‌خورد و اعلام کردند که همچنان پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و در انتخابات سیلی محکم‌تر از این به صورت دشمن خواهند زد.


*سرود دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن


وقتی که گوشه به گوشه تاریخ را نگاه می‌کنیم به ملت‌هایی می‌رسیم که در تاریخ ماندگار شده و سربلند ایستاده‌اند. این ملت‌ها همه یک نقطه اشتراک دارند و آن‌هم ایستادگی در مقابل ظلم و داشتن روح بلند آزادی‌خواهی است.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667977

مهمترین اخبار ایران و جهان: