نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 23:25

تمهیدات ترافیکی مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای خراسان‌شمالی اعلام شد

رئیس پلیس راهور خراسا‌لی‌شمالی تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف استان را تشریح کرد.

سرهنگ احمد خندانی، رئیس پلیس راهور خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار فارس و در خصوص تمهیدات ترافیکی در شهرستان های خراسان شمالی به مناسبت جشن باشکوه ۲۲ بهمن اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، مدیریت تردد و توقف از ساعت ۷:۰۰ صبح تا پایان راهپیمایی در مسیر های مختلف اعمال می‌شود.

وی گفت: در بجنورد، مرکز استان تمامی معابر منتهی به میدان شهید تا میدان قائم (بازرگانی) و در ادامه مسیر تا مصلی امام خمینی محدودیت تردد دارند. 

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی افزود: در شیروان از تقاطع دفاع مقدس - پل کشاورزان- بلوار امام خمینی - میدان انقلاب - بلوار امام رضا (ع) تا مصلی و مسیر های منتهی به آن محدودیت تردد وجود دارد.

وی ادامه داد: در مانه و سملقان معابر منتهی به تقاطع بانک رفاه تا میدان مسجد جامع محدودیت ترافیک دارد.

خندانی تصریح کرد: در فاروج از مسجد آل یاسین در انتهای خیابان طالقانی و در مسیر خیابان طالقانی و خیابان موفق تا تقاطع رضوی و معابر منتهی به آن محدودیت ترافیک وجود دارد.

وی ادامه داد: در گرمه مسیرهای منتهی از میدان ارشاد تا میدان امام علی (شهرداری)، همچنین مراسم پایانی تقاطع در امام حسین (مرکزی) محدودیت ترافیکی وجود دارد.

این مقام نظامی بیان داشت: در اسفراین مجتمع بسیج واقع در خیابان ولی عصر به سمت میدان امام خمینی (ره) و معابر منتهی به آن‌ها محدودیت ترافیکی وجود دارد.

خندانی ادامه داد: در جاجرم  تمامی مسیرهای منتهی از میدان امام به سمت خیابان های بهشتی – مطهری- باهنر و پایان مراسم بازگشت در میدان امام خمینی (ره) محدودیت ترافیکی وجود دارد.

وی در پایان گفت: در رازوجرگلان تمامی معابر منتهی به میدان معلم  تا مقابل شهرداری راز نیز محدودیت ترافیکی وجود دارد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667633

مهمترین اخبار ایران و جهان: