نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 21:39

درخشش خبرنگار خبرگزاری فارس همدان در جشنواره ابوذر

خبرنگار خبرگزاری فارس همدان در نهمین دوره جشنواره ابوذر خوش درخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در همدان شامگاه پنجشنبه با حضور محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار مظاهر مجیدی، ناصر قوامی و تنی چند از مسئولان در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی برگزار شد.

در این آیین از سولماز عنایتی، خبرنگار خبرگزاری فارس همدان برای کسب مقام اول بخش گزارش جشنواره ملی رسانه‌ای "حریم رسالت" تقدیر شد.

همچنین در نهمین دوره جشنواره ابوذر خبرنگار خبرگزاری فارس همدان، سولماز عنایتی با کسب مقام دوم در بخش گزارش تحلیلی درخشید.

گفتنی است، مقام اول به فرنوش رئیسی و مقام سوم به زهرا قاسمی‌نیما رسید، در بخش مصاحبه نیز رابعه بیشه‌ای رتبه اول، اکرم یوسفی رتبه دوم و رضا اولادی رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش تیتر، پرستو الماسی رتبه اول، محمد گل‌محمدی رتبه دوم و هاجر سهرابی رتبه سوم را از آن خود کرد، در بخش کلیپ نیز مهرداد شهابی رتبه اول، زهرا جعفرپور رتبه دوم و سیده معصومه موسوی رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش سرمقاله و یادداشت این جشنواره نیز سمیرا گمار رتبه اول، مهناز روزبهانی رتبه دوم و محمد سهرابی رتبه سوم را از آن خود کردند؛ در بخش عکس طیبه یوسفی مقام اول و علی تکلو مقام دوم را کسب کردند.

و در بخش پایانی جشنواره و بخش موشن‌گرافی سعید ثابت ایمان رتبه اول و میلاد فضلیان رتبه دوم را کسب کردند.

گفتنی است در نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر، خبرنگاران همدانی یک‌هزار و ۲۵۰ اثر در ۱۱ محور به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این میان با داوری داوران برگزیدگان منتخب شدند.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634633

مهمترین اخبار ایران و جهان: