نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 20:45

هدف دشمنان مایوس کردن مردم از صندوق رای است

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان با زیر سئوال بردن انتخابات قصد مایوس کردن مردم از انتخابات که پشتوانه اصلی نظام بشمار می رود را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلسه شورای اداری شهرستان خوی عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار ویژه شهرستان خوی، امام جمعه و اعضای شورای اداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این جلسه، مدیران و کارگزاران نظام را خطاب قرار داد و اظهار داشت: عملکرد شما باید امیدآفرین و قابل لمس در زندگی‌مردم باشد، نباید اقدامی انجام دهید که مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی ، مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهد بود.

قاسم‌خانی تصریح کرد: دشمنان با زیر سئوال بردن انتخابات قصد مایوس کردن مردم از انتخابات که پشتوانه اصلی نظام بشمار می رود را دارند.

در ادامه این جلسه کریم علی‌نژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به موضوع افزایش صندوق‌های رأی در این دور از انتخابات شهرستان خوی گفت: در شهرستان خوی ۲۱۶ شعبه اخذ رای خواهیم داشت که از این تعداد ۱۵۷ شعبه ثابت و ۶۲ صندوق اخذ رای سیار پیش بینی کرده‌ایم‌ که نسبت به ادوار گذشته شاهد افزایش ۲۴ صندوق اخذ رای هستیم.

وی همچنین بر حضور مسئولین در محلات شهرستان خوی تأکید کرد و افزود: حضور شما در محلات خوی و ارتباط مستقیم با مردم می‌تواند حل مشکلات مردم را تسریع بخشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622333

مهمترین اخبار ایران و جهان: