نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 15:51

دشمنان می‌خواهند انتخابات را به همه پرسی علیه نظام تبدیل کنند

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که انتخابات، وفاداری به نظام را نشان می‌دهد، گفت: دشمنان می‌خواهند آن‌ را تبدیل به همه پرسی علیه نظام تبدیل کنند و مردم پای صندوق رای نیایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در ویژه برنامه حماسه نهم دی مردم تربت‌حیدریه که در محل مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد به نقش فتنه‌گران در فتنه ۸۸ اشاره و اظهار کرد: فتنه ۸۸ را به جز مردم هیچ کس نمی‌توانست ناکام بگذارد، چرا که مردم سرمایه نظام و انقلاب هستند و وارد میدان شدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

وی درباره نامگذاری روز بصیرت گفت: بصیرت بدان معناست که دشمن را بشناسیم و به موقع عمل کنیم، ملت ایران به این بصیرت همچنان نیاز دارد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: مهم‌ترین دلیل موفقیت و کارآیی نظام اسلامی‌ماندگاری آن‌ است و گواه این ادعا آن‌ است که از ابتدای روز دوم انقلاب، کشور وارد قائله‌های مرزهای غربی و شرقی و کودتاها و ترورهای مسلحانه و جنگ تحمیلی ۸ ساله و فتنه‌ها شد که به فضل الهی ناکام ماند.

خاتمی بیان کرد: روز بصیرت‌ها در پیش‌رو داریم که ادامه راه شهیدان را می‌طلبد و یکی از آن ها روز ۱۱ اسفند است که دشمنان می‌خواهند آن‌ را تبدیل به همه پرسی علیه نظام تبدیل کنند و مردم پای صندوق رای نیایند، چون انتخابات وفاداری به نظام را نشان می‌دهد. 

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: هر رایی در انتخابات آری به نظام و انقلاب و آرمانهای‌ شهداست و دشمنان به خصوص آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی این مهم را بر نمی‌تابند.

آیت الله خاتمی افزود: پیام مهم دیگر نهم دی روز میثاق با ولایت است و قصه اصلی ولایت‌ستیزی بود و از قبل نقشه را آماده‌ کرده‌بودند و می‌خواستند به ولایت فقیه با دروغ و شعار آسیب برسانند و آفرین بر بصیرت مردم که این فتنه را تشخیص دادند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620833

مهمترین اخبار ایران و جهان: