نیوز سیتی!
21 اسفند 1402 - 16:44

ساعت کاری ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر نکرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در ماه مبارک رمضان تغییر نکرده و به روال گذشته است.

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم اظهار داشت: ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در ماه مبارک رمضان تغییر نکرده و به روال گذشته است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه همگی توفیق بهره‌مندی از فیوضات این ماه عظیم را پیدا کنند، افزود: فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در روزهای شنبه 11 فروردین 1403 و چهارشنبه 15 فروردین 1403 مصادف با ایام 19 و 23 ماه مبارک رمضان، ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت حقوق و عیدی کارکنان دولت در استان کرمان، بیان کرد: هیچ مشکلی در پرداخت حقوق‌ها نداریم.

وی با بیان اینکه اعتبارات 29 دستگاه را در استان پرداخت می‌کنیم و اعتبار بقیه دستگاه‌ها ملی است، گفت: عیدی تمامی کارکنان دولت در استان کرمان با حقوق بهمن‌ماه آنها پرداخت شده و حقوق اسفندماه هم تا پایان این ماه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/511/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1685277

مهمترین اخبار ایران و جهان: