نیوز سیتی!
30 بهمن 1402 - 01:42

مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ: توخل سرمربی ما می‌‌ماند

بالاترین مقام اجرایی باواریایی‌ها شایعه برکناری سرمربی این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی شکست 3 بر 2 یکشنبه شب تیم فوتبال بایرن مونیخ برابر بوخوم در هفته بیست‌و‌دوم بوندس‌لیگا که سومین بازی بدون برد متوالی باواریایی‌ها در تمامی رقابت‌ها بود، خبرهایی مبنی بر احتمال اخراج سرمربی این تیم توماس توخل منتشر شد. این یازدهمین باخت بایرن مونیخ در 44 بازی‌اش زیر نظر توخل بود که سبب شد فاصله این تیم با صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا یعنی بایرلورکوزن به هشت امتیاز افزایش پیدا کند. با این حال کریستین دریسن، مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ از توخل حمایت کرد.

دریسن در پاسخ به این سؤال که آیا توخل برای بازی بعدی بایرن مونیخ مقابل لایپزیگ روی نیمکت خواهد بود، اظهار داشت: البته! من به بیانیه‌های غلو‌آمیز برای حمایت از سرمربیان اعتقادی ندارم. می‌دانم که مربیان دوست دارند چنین چیزهایی را از زبان مدیران باشگاه بشنوند، اما این مدل ابراز وفاداری‌ها فقط یک هفته دوام دارند. به همین دلیل من این کار را به شیوه خودم انجام می‌دهم. در حال حاضر آینده توخل موضوعی نیست که ما بخواهیم با آن کلنجار برویم. باید روی چند بازی بعدی‌مان تمرکز داشته باشیم.

 

بایرن مونیخ پس از باخت هفته گذشته‌اش برابر بایرلورکوزن به‌عنوان رقیب اصلی‌اش در کورس قهرمانی بوندس‌لیگا، بازی رفت خود برابر لاتزیو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم باخت و با باخت شب گذشته‌اش برابر بوخوم، توخل بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1672833

مهمترین اخبار ایران و جهان: