نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 14:48

جذب ۸۲ درصد تسهیلات مکانیزاسیون در فامنین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از جذب ۸۲ درصد تسهیلات مکانیزاسیون در فامنین خبر داد و گفت: ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید ادوات و مکانیزاسیون به شهرستان فامنین اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، منصور خزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن شهید پورش همدانی از جذب ۸۲ درصدی تسهیلات مکانیزاسیون در فامنین خبر داد و اظهار کرد: تسهیلاتی افزون بر ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی به فامنین اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات شامل مکانیزاسیون در زیربخش‌های زراعت، حفظ نباتات، دام و طیور، شیلات و گیاهان دارویی است افزود: با اختصاص این اعتبار و با تلاش و پیگیری‌های مجموعه جهاد کشاورزی همچنین بانک عامل تاکنون ۷۶ پرونده با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۴۵۱ میلیون تومان به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین یادآور شد: از این میزان، تسهیلات ۴۵ فقره پرونده با اعتبار ۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان جذب شده است.

وی با تاکید بر اینکه این تسهیلات برای خرید ۴۵ دستگاه در زیربخش‌های زراعت شامل انواع دنباله بندها، ماشین آلات دام و طیور و ۹ دستگاه سمپاش توربولاینر در حوزه حفظ نباتات پرداخت شده است تصریح کرد: ماشین آلات و ادوات یکی از عوامل افزایش تولید در بخش کشاورزی به شمار می‌رود‌.

 خزایی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی تمام توان و تلاش خود را در راستای جذب حداکثری سهمیه خرید این ادوات به کار بسته است.

پایان پیام۸۹۰۳۳ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638633

مهمترین اخبار ایران و جهان: