نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 19:59

اجرای 28 عنوان برنامه دهه فجر در دنا

فرمانده سپاه دنا برنامه‌های دهه فجر شهرستان دنا را در قالب 28 برنامه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه دنا با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه دنا صورت گرفت.

صادق عرفانی مقام فرمانده سپاه ناحیه دنا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر یادآور بصیرت و بشارت منسجم، فهیم، خدا جوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دور اندیش و شجاع در رویارویی با استبداد شاهنشاهی با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام موجب احیای دین ومعارف الهی در سرزمین ایران اسلامی شود. 

بهار فجر انقلاب مقدمه ای برای بهاری ترین روزی درخشان که بر صحیفه  شب تار وطولانی، مهر پایان خواهد زد و در واقع گشاینده در های فتح و پیروزی بر روی ملت بزرگ ایران بود که با رهبری پیامبر گونه امام (ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد. 

این فرمانده گفت: به مناسبت دهه فجر ستاد بزرگداشت دهه فجر در سپاه شهرستان دنا تشکیل شده و برنامه های متعدد و متنوعی در دستور کار جهت اجرا قرار داده شده است که ۲۸عنوان برنامه با ۱۳۰ریز برنامه را در سطح شهرستان پیش بینی کرده ایم و جهت اجرا به کلیه ی رده ها تا سطح حوزه و پایگاههای بسیج ابلاغ کرده ایم.

مهمترین برنامه های سپاه ناحیه دنا در دهه فجر 

نواختن زنگ پیروزی انقلاب به صورت نمادین در سطح شهرستان در کلیه مدارس، رژه خودرویی و موتوری در اولین روز دهه فجردر هر دو بخش، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا تا سطح روستاها  جشنواره ورزشی و برگزاری مسابقات دهه فجر، اعزام دانش آموزان در قالب کاروان پیشرفت و بازدید از کارخانجات و مراکز علمی در سطح شهرستان و استان
اعزام۱۲۰ نفر از دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب کشوراجرای سرود های خیابانی درمیادین شهر ها، پیروزی جشن انقلاب با اجرای برنامه های شاد متنوع فرهنگی که از امشب در پاتاوه برگزار می شود برگزاری اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز در سطح شهرستان
توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت در دهه فجر و توزیع جهیزیه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای زوج های جوان، شناسایی قریب ۳۰ منزل مسکونی افراد نیازمند در سطح شهرستان جهت ایزوگام در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی و جهاد تبیین در سطح مدارس به خصوص رای اولی ها، میقات صالحین و حضور منسجم بسیجیان در میعاد گاهای نماز جمعه در سطح شهرستان در هر دو بخش. برگزاری یادواره های شهدا و تحت عنوان ابروی محله و یادواره های خانگی، برگزاری مراسمات جشن مبعث در هر دو بخش.

عرفانی مقام با اشاره به انتخابات پیش رو چهار اصل مشارکت حد اکثری سلامت انتخابات امنیت انتخابات و رقابت انتخابات و رقابت سالم را از فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت: حاکمیت قانون و مشارکت حد اکثری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به عنوان دو موئلفه مهم و اثرگزار در انتخابات است که زمینه را برای اقتدار نظام در عرصه های بین المللی و رفع مشکلات جامعه هموار تر می کند. 

عرفانی مقام اظهار داشت: هر چه مشارکت پر شور تر و بالا باشد قطعاً مجلس قوی وقدرتمند تشکیل خواهد شد، چون اگر نماینده ای به پشتوانه ی ارای بالای مردم وارد مجلش شود انگیزه، تمرکز، وحمایت بیشتری برای اقدام جهت پیشرفت حوزه انتخابیه خود و به تبع آن برای کل کشور خواهد داشت و یک مجلس قوی تشکیل خواهد شد. 

فرمانده سپاه ناحیه دنامشارکت حد اکثری را مایه عزت و سربلندی کشوردانست وگفت:مشارکت بالا امنیت کشور را نیز تضمین می کند و موجب عقب نشینی دشمنان از برنامه های شوم خود علیه ملت ایران خواهد شد.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656233

مهمترین اخبار ایران و جهان: