نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 16:34

افتتاح ۴ پروژه چمن مصنوعی مدارس کهگیلویه

به مناسبت دهه فجر انقلاب ۴ پروژه چمن مصنوعی مدارس کهگیلویه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت علی‌محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاحیه چمن‌های مصنوعی مدارس شهرستان کهگیلویه گفت: این چمن مصنوعی به نمایندگی از ۴ چمن مصنوعی امروز افتتاح می‌شود.

وی گفت: در سطح استان بیش از ۶۸۰ پروژه افتتاحیه و کلنگ زنی داریم که بیش از ۹۰ درصد آن افتتاحی است.

وی در ادامه افزود: سعی کردیم به سمت افتتاحیه ها برویم و از پروژه تراشی جلوگیری کنیم.

روستا با اشاره به تکمیل پروژه ها در چند سال آینده بیان داشت: بیش از ۱۰۰۰ پروژه نیمه تمام داریم که طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته طی ۳ الی ۴ سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در ۳ بازه زمانی سفر دوم، هفته دولت و دهه مبارکه فجر افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه‌ها را داشتیم.

روستا قول مساعدت جهت تجهیز پروژه‌های چمن‌های مصنوعی مدارس شهرستان کهگیلویه را داد.

فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در آیین افتتاحیه چمن مصنوعی دبیرستان نمونه دولتی پسرانه شهید ثانی گفت: این چمن به نمایندگی از چهار چمن مصنوعی مدارس شهرستان کهگیلویه، با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیون تومان است که توسط اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تامین گردید.

فاطمی‌زاده افزود: تعداد مدارس و نیازمندی‌های مان زیاد است و همانطور که می‌دانید چمن‌های مصنوعی تاثیر زیادی در نشاط دانش‌آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه اظهار داشت به دلیل تاثیرگذاری آموزش و پرورش در همه حوزه‌ها و تربیت نیروی انسانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید ویژه دیده شود و در همه حوزه‌ها از امکانات آموزشی و تربیتی مناسب بهره‌مند شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662977

مهمترین اخبار ایران و جهان: