نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 12:32

پلیس راه کرمانشاه: ممنوعیت تردد جاده‌ای نداریم

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تا به این لحظه منع تردد و حوادث خاصی گزارش نشده است.

عبدالحسن زارع، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به وضعیت جوی استان در خصوص آخرین وضعیت جاده‌‌های استان، اظهار کرد: بنا بر آخرین اطلاعات کسب شده از وضعیت راه‌ها، محورهای مواصلاتی استان به همت راهداری باز است و تا به این لحظه منع ترددی و حوادث خاصی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: از سوی راهداری تردد در برخی از محورها از جمله روانسر به طرف اورامانات برای خودروهای سنگین و کامیون‌‌های مفصلی طی یکی دو ساعت اولیه صبح امروز  ممنوع اعلام شد که الان رفع شده و تردد عادی در این محور در جریان است.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از هم‌استانی‌ها خواست از تردد غیرضروری خودداری کنند و افزود: قبل از حرکت از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاعات کافی را از وضعیت راه‌ها بر ای مدیریت سفر در دسترس داشته باشید.

وی اضافه کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی، اطمینان از سلامتی فنی وسیله نقلیه مانند برف‌پاکن‌ها، چراغ‌ها و لاستیک در ارتقای ایمنی بسیار مهم است و زنجیرچرخ حتما به همراه داشته باشند.

زارع از کاربران جاده‌ای درخواست کرد، به اعمال محدودیت‌ها و جلوگیری از تردد خودروها توجه کنند و همکاری لازم را داشته باشند. 

پایان پیام/۸۱۰۱۰ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662577

مهمترین اخبار ایران و جهان: