نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 19:51

انهدام باند سارقان حرفه ای منزل در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان ازشناسایی و دستگیری باند 5 نفره سارقان و مالخران اموال سرقتی منازل در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرعباس و سرقت اموال با ارزش  از منازل و متواری شدن سارقان ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .  

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس اگاهی استان با  تشکیل کار گروهی مجرب، تمام صحنه ها  را به دقت بررسی کردند که هیچ گونه دوربین مداربسته ای در محل های وقوع سرقت یا اطراف آنها مشاهده نشد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با توجه به شیوه و شگرد مورد استفاده سارقان در سرقت ها ، کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، سرانجام باند سارقان  راشناسایی و در یک عملیات ضربتی و  غافگیرانه  در حین فروش اموال سرقتی دستگیر و به پلیس آگاهی  انتقال دادند. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی به عمل آمده به چندین فقره سرقت در سطح شهرستان  بندرعباس با همدستی فردی دیگر اعتراف کردند که با تلاش فراوان سرانجام دیگر عضو و سردسته این باند نیز در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد که این متهم در ابتدا منکر انجام سرقت های ارتکابی شده که پس از روبرو شدن با دلایل ومدارک موجود  نهایتا به ارتکاب10 فقره سرقت منزل و فروش اموال سرقتی به دو مالخر تبعه افغانی اقرار کرد.  

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: دو نفر مالخران اموال سرقتی نیز که دارای دو مکان ضایعاتی در محلات بندرعباس بودند نیز شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر و به همراه دیگر متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665577

مهمترین اخبار ایران و جهان: