نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 09:50

واکنش عربستانی‌ها به اظهارات مدافع النصر

یک روزنامه‌نگار عربستانی به اظهارات مدافع فرانسوی النصر در انتقاد از فوتبال این کشور و شرایط حاکم بر آن واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیمریک لاپورت، مدافع فرانسوی النصر عربستان در مصاحبه‌ با رسانه‌های اروپایی به شدت از شرایط حاکم بر فوتبال این کشور انتقاد کرده و گفته بود او هم همانند برخی از دیگر بازیکنان اروپایی از حضور در این کشور پشیمان شده و شاید تصمیم به ترک عربستان بگیرد.

ولید الفراج، روزنامه‌نگار عربستانی در واکنش به انتقادهای گسترده آیمریک لاپورت گفت: اظهارات آیمریک لاپورت و دیگر ستاره‌ها برای ما عادی است و تأثیری بر روند پروژه فوتبال عربستان نخواهد داشت.

الفراج خاطرنشان کرد: پروژه بزرگ فوتبال عربستان توسط 500 نفر دنبال می‌شود و طبیعی است که همه راضی نباشند. اگر کسی بگوید گرما یا چیز دیگری او را آزار می‌دهد، چه خسارتی برای عربستان خواهد داشت؟ پروژه فوتبال عربستان از شیشه ساخته نشده که به همین آسانی و با برخی حرف‌ها بخواهد تکان بخورد. همه کریستیانو رونالدو یا پرتغالی نیستند. طبیعی است که برخی از این بازیکنان از عربستان بیرون بروند و حرف‌های ناخوشایندی بزنند. به طور کلی تمام هواداران فوتبال در دنیا امیدوار نیستند که پروژه فوتبال عربستان موفق شود. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1644233

مهمترین اخبار ایران و جهان: