نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 15:37

تردد در تمامی راه‌های استان البرز جریان دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در حال حاضر به جز محور جدید هشتگرد- طالقان و محور شمشک- دیزین تمامی محورهای مواصلاتی البرز باز است و تردد خودرو در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش سراسری برف در محور کرج- چالوس و طالقان هستیم.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها، از رانندگان درخواست می‌شود در زمان عبور از محورهای کوهستانی البرز زنجیر چرخ و وسایل ایمنی را فراموش نکنند.

این مقام مسؤول توضیح داد: از مردم هم درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند تا خللی در تردد خودروها ایجاد نشود و از حوادث احتمالی هم پیشگیری شود.

زندی‌فر با اشاره به وضعیت سایر محورهای کوهستانی البرز توضیح داد: محور جدید هشتگرد- طالقان و شمشک- دیزین هم به علت بارش برف همچنان مسدود است.

این مقام مسؤول با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان هم گفت: در محور کرج- قزوین و کرج- تهران هم شاهد بارش باران هستیم که باعث کندی تردد خودروها شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز اضافه کرد: در حال حاضر در آزادراه تهران- کرج- قزوین در محدوده مهرویلا تا مهرشهر ترافیک نیمه‌سنگین است و در آزاد راه قزوین- کرج- تهران هم در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی تصریح کرد: در محور برغان هم مه غلیظ گزارش شده که این امر باعث کاهش دید رانندگان و کندی تردد خودروها شده است.

زندی‌فر گفت: در حال حاضر به جز دو مسیر اعلام شده تمامی محورهای مواصلاتی البرز باز است و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650977

مهمترین اخبار ایران و جهان: