نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 10:00

تعداد مجروحان انفجار تروریستی کرمان به ۸ نفر رسید

رئیس اورژانس کرمان، گفت: مجموع تعداد مصدومان بستری انفجار تروریستی کرمان در بیمارستان به ۸ نفر رسیده که ۴ نفر آنها کودک زیر ۱۵ سال هستند.

سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به تعداد مصدومان باقی‌مانده و بستری در زمان حاضر حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بیمارستان‌ها تا ساعت 6 صبح 9 بهمن‌ماه، اظهار داشت: مجموع تعداد مصدومان بستری این حادثه در بیمارستان‌ها به 8 نفر رسیده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه این مصدومان در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند، عنوان کرد: از میان 8 مصدوم فعلی این انفجار، 3 نفر زن، 1 نفر مرد و 4 کودک زیر 15 سال هستند که در بیمارستان روند درمان خود را طی می‌کنند.

صابری با اعلام اینکه از بین 8 مصدوم این حادثه که هنوز در بیمارستان‌‌ها بستری هستند، 5 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه، 2 نفر در سایر بخش‌ها و یک نفر بستری مجدد در بخش هستند و تحت درمان قرار دارند، گفت: 1 نفر از مصدومان به دستگاه متصل هستند و 4 نفر نیز در آی‌سی‌یو تحت نظر قرار دارند.

به گزارش تسنیم، ساعت 14:50 دقیقه و ‌15:17 دقیقه بعد از ظهر 13 دی‌ماه همزمان با چهارمین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد، دو حادثه تلخ و خونبار که منجر به شهادت و مصدوم شدن تعداد زیادی از زائران مزار حاج قاسم شد .

لازم به ذکر است دو حادثه تروریستی 13 دی‌ماه کرمان در مجموع 284 مجروح برجا گذاشت که 195 نفر از آنان در 12 بیمارستان دولتی، خصوصی و نظامی کرمان بستری شدند.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1652833

مهمترین اخبار ایران و جهان: