نیوز سیتی!
05 شهریور 1401 - 12:00

۵ ابزار ضروری کسب و کار که هر کار آفرین به آنها نیاز دارد

در ادامه ۵ ابزار برتر کسب‌وکار که هر کارآفرین برای پیشرفت به آن نیاز دارد را برای شما توضیح خواهیم داد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، راه اندازی کسب و کار برای خودتان ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد، اما اگر ابزار مناسبی در اختیار داشته باشید، می‌توانید وارد چالش ارزشمندی شوید. هر روز صدها شرکت کوچک راه‌اندازی می‌شوند و راز موفقیت بلندمدت، مدیریت صحیح کسب و کار و استفاده از ابزارهای تجاری مناسب است. اگر می‌خواهید شرکت خودتان را برای داشتن روزهای بی نظیر و موفق راه‌اندازی کنید، در اینجا ۵ ابزار برتر کسب‌وکار که هر کارآفرین برای پیشرفت به آن نیاز دارد را برای شما آماده کرده‌ایم. خبرگزاری مهرمنبع: شرکت نومان منبع: شرکت نومانمنبع: شرکت نومان۱. نرم افزار مدیریت وظایف ( Task management ) ۱. نرم افزار مدیریت وظایف ( Task management )راه اندازی کسب و کار موفق مستلزم آن است که کارهای متعددی را با سرعت بالا و به صورت کارآمد انجام دهید. پیگیری همه این وظایف تا انتها می‌تواند فوق العاده دشوار باشد، به خصوص اگر چندین کارمند با مسئولیت‌های مختلف داشته باشید. سرمایه‌گذاری در نرم‌افزارهای مدیریت وظایف یا استفاده از نسخه‌های نرم افزارهای رایگان بین المللی در ابتدای کار می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. العادهالمللیما استفاده از نرم‌افزارهای Trello، workflowy و همچنین Microsoft to do را برای شما پیشنهاد می‌کنیم، به عنوان مثال با نرم افزار Trello شما می‌توانید تقسیم وظایف و تفویض مسولیت‌ها به طور مساوی بین کارمندان کمک کنید. با این ابزارها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وظایف و مسئولیت‌های شما به موقع انجام می‌شود. ۲. تولید محتوای مناسب و بروز ۲. تولید محتوای مناسب و بروزهیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند موفق باشد اگر مشتریان بالقوه از وجود آن باخبر نباشند، بنابراین بازاریابی بخش حیاتی کسب و کار شماست. چه بخواهید کمپین بازاریابی خود را برون سپاری کنید یا خودتان آن را راه اندازی کنید، استفاده از ابزارهای مناسب برای پاسخگویی به مخاطبان ضروری است. استراتژی‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای تبلیغ شرکت‌تان از آنها استفاده کنید، استفاده از محتوای بروز، جدید و خلاقانه از جمله مواردی است که می‌تواند برای شما مفید باشد، این محتواها را می‌توانید در این بخش‌ها استفاده کنید: پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی کمپین‌های بازاریابی ایمیلی برگزاری رویداد و همایش برای داشتن محتواهای صوتی و تصویری تأثیر گذار، نیاز به سرمایه‌گذاری در این بخش دارید. یکی از اقدامات بسیار مهم و مفید کسب و کار شما تمرکز به تولید محتواهای خلاق است. به عنوان مثال شما می‌توانید کسب‌وکار و خدمات‌تان را به صورت پادکست به مخاطبین‌تان توضیح دهید یا با استفاده از خدمات موشن گرافیک خدمات خود را به مخاطبین‌تان معرفی کنید. ما استفاده از خدمات تیم آواژان را برای شما پیشنهاد می‌کنیم. برای آشنایی با خدمات آواژان کلیک کنید. تأثیرموشنآواژانآواژان۳. سیستم تلفنی حرفه‌ای: ۳. سیستم تلفنی حرفه‌ای:معمولاً اولین درگاه ارتباط مستقیم مشتریان با کسب‌وکارها از طریق تلفن است. پیگیری تماس‌های مشتریان علی‌رغم اینکه می‌تواند خسته‌کننده باشد، به عنوان اولین درگاه ارتباطی مشتریان با شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اولین درگاه ارتباط مستقیم مشتریان با کسب‌وکارهااگر صاحب کسب‌وکار کوچک هستید و تیم ارتباط با مشتری ندارید، سیستم تلفن گویا می‌تواند به شما کمک کند تا با تماس‌ها به شیوه‌ای کارآمدتر برخورد کنید. کسب‌وکارهای موفق از اهمیت تاثیر اولیه مثبت در ارتباط با مشتری کاملاً مطلع هستند. آنها با راه اندازی ویپ (می‌تواند لینک شود) در بخش سیستم تلفنی تلاش می‌کنند تا بهترین تاثیر را بر تماس گیرندگان‌شان داشته باشند. اهمیت تاثیر اولیه مثبتهمچنین این شرکت‌ها با سفارش گویندگی‌ در بخش تلفن گویا تلاش می‌کنند تا از لحاظ شنیداری بهترین تاثیر را در ذهن مخاطبان خود داشته باشند. سفارش گویندگی‌سفارش گویندگی‌اگر با هزینه راه اندازی ویپ آشنا نیستید می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.nomanco.net وارد بخش مرکز تلفن اینترنتی سایت نومان شوید و به صورت جامع‌تری با آن آشنا شوید. مرکز تلفن اینترنتیمرکز تلفن اینترنتیبا راه اندازی تلفن گویا این ابزار به شما این امکان را می‌دهد بدون درگیری مستقیم خودتان یا کارمندان‌تان به سوالات متداول مشتریان بالقوه‌تان پاسخ دهید، ساعات کاری تعریف کنید و در ساعات غیر کاری با پیام خوش‌آمدگویی آنها را به وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی‌تان هدایت کنید. می‌توانید سفارش‌ها را دریافت کنید، یا در صورت نیاز انتقادات و شکایات‌شان را دریافت کنید.انواع مختلفی از سیستم‌های تلفنی وجود دارد که می‌تواند برای کسب وکار شما مفید باشد. از سیستم‌های تلفنی سنتی که در محل کسب و کار شما نصب و راه اندازی می‌شوند تا تلفن اینترنتی که امکانات بسیار پیشرفته‌تری دارند و نیاز به خرید تجهیزات ندارند و با پرداخت حق عضویت سالیانه می‌توانید از تمام امکانات سیستم تلفنی حرفه‌ای بهره‌مند شوید. ما در ادامه برای آشنایی بیشتر شما برخی از امکاناتی که در سیستم تلفن اینترنتی می‌توانید داشته باشید را لیست کرده‌ایم: برای شروع کار ما به شما استفاده از تلفن اینترنتی نومان را پیشنهاد می‌کنیم. درصورتی که از این صفحه به وبسایت نومان مراجعه کنید کد تخفیف ۱۰ درصدی خرید سرویس به شما تعلق می‌گیرد. نرم افزار استخدام همانطور که شرکت شما رشد می‌کند، ضروری است که استخدام‌های خوبی داشته باشید. استخدام افراد پرشور که به اهداف شرکت شما اعتقاد دارند، می‌تواند تاثیر زیادی بر کسب و کار شما داشته باشد. به جای صرف زمان قابل توجهی برای مرتب سازی رزومه‌ها و یافتن گزینه مناسب برای موقعیت شغلی‌تان، اجازه دهید نرم افزارهای تخصصی استخدام کار آن را برای شما انجام دهند. برای کمک به این فرآیند. استفاده از پلتفرم‌های استخدام ایرانی نظیر وبسایت جاب ویژن و جاب‌اینجا می‌تواند گزینه خوبی باشد. شما می‌توانید با بررسی رزومه‌هایی که با معیارهای شما مطابقت دارند، کارمندانی را پیدا کنید که برای شرکت شما مناسب هستند. این دو وبسایت امکاناتی نظیر پیشنهاد کارمند به کارفرما را دارند که براساس معیار شما کارمندانی را که می‌تواند مناسب نیاز شما باشد را پیشنهاد می‌کنند.این ابزارها کمک می‌کنند تا به سایر زمینه‌های کسب و کار که به توجه شما نیاز دارند، توجه کنید. نرم افزار حسابداری: حسابداری یکی از حیاتی ترین جنبه‌های اداره موثر کسب و کار است. پیگیری ارقام فروش و محاسبه سود و مخارج‌تان امری ضروری است. بدون ابزارهای مناسب، ممکن است پیگیری تمام هزینه‌ها و سودهای شرکت‌تان دشوار باشد. نرم‌افزار مناسب می‌تواند این فرآیند را بسیار آسان‌تر کند و به شما امکان دهد بسیار سریع سود و زیان کسب و کارتان را مشاهده کنید. همانند سیستم‌های تلفنی اینترنتی نرم افزارهای حسابداری اینترنتی هم وجود دارد که می‌توانید برروی خدمات این شرکت‌ها حساب باز کنید. آماده سازی کسب و کار برای مدیریت راه دور: یکی دیگر از اقدامات بسیار مهمی که به عنوان مدیر کسب و کار و کارآفرین باید انجام دهید آماده سازی شرایط کسب‌وکارتان برای مدیریت از راه دور کارمندان است. استفاده از سرویس‌ها ابری برای هریک از ابزارهای مدیریت وظیفه، ابزارهای بازاریابی، سیستم تلفنی، ابزار استخدام و نرم افزارهای حسابداری هم اکنون امکان پذیر است. بنابراین اگر ابتدای راه هستید و هنوز هیچ یک از این ابزارها استفاده نمی‌کنید بهتر است بر روی خرید سرویس‌های ابری‌شان تمرکز کنید تا در صورت وجود بحران‌های جدید نظیر کوید ۱۹ کسب‌وکارتان را همانند قبل مدیریت کنید. این پنج ابزار، راه اندازی کسب و کار را بسیار ساده‌تر می‌کند و بسیاری از فرآیندها پس از استفاده از این ابزارها خواهید دید که به صورت خودکار حل می‌شوند. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد. خبرگزاری مهر
منبع: مهر
شناسه خبر: 664933

مهمترین اخبار ایران و جهان: